Gjest Skrevet 5. desember 2007 #1 Skrevet 5. desember 2007 ? Jeg tenkte å kjøpe dette i julegave til min stedatter på 13, så vi kan ha det litt koselig i jula, vi blir da 3 stk som skal spille etter at minsten er i seng.
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 5. desember 2007 #2 Skrevet 5. desember 2007 fantasi er supert:) her elsker vi det.. tegn og mim
Gjest Skrevet 5. desember 2007 #3 Skrevet 5. desember 2007 Hei! Vi spiller masse kokelimonke, men mulig det er for litt eldre enn 13? eller kanskje du har en voksen 13åring? Vi synes ihvertfall at det er et veldig kjekt spill
Mammaen til Turid Skrevet 5. desember 2007 #4 Skrevet 5. desember 2007 monopol (finnes flere typer monopol..) yatzy diverse kortspill scrabble med tema
Gjest Skrevet 5. desember 2007 #5 Skrevet 5. desember 2007 tusen takk for svar, tenker monopol må være gøy for oss alle, har en mann som ikke liker altfor mye sånne tullespill, han er så alvorlig der.
Trultemora er presseklar!! Skrevet 5. desember 2007 #6 Skrevet 5. desember 2007 Kortskalle!! hehe...... Fantasi Monopol Sequence Geni
Athina' Skrevet 5. desember 2007 #8 Skrevet 5. desember 2007 Kortskalle er kjempemorsomt for folk i alle aldre!!! Jeg spiller sammen med min datter på 12 år og vel flere også altså, og jeg suuuuuger i det og alle ler av meg da! Usj hehe
filiokus Skrevet 5. desember 2007 #9 Skrevet 5. desember 2007 Jeg anbefaler Ticket to ride på det varmeste. Det er et kjempemorsomt spill. Hvis du søker på nettet, vil du se at det er utolig godt likt av veldig mange. Jeg ville kjøpt originalspillet. Man skal bygge togruter rundt omkring i USA utfra oppdragskort man trekker. Spennende og gøy både for 13-åringer og voksne.
Guri-mamma Skrevet 5. desember 2007 #10 Skrevet 5. desember 2007 Røde Kors spillet. Dere lærer garantert noe om førstehjelp, badevett og fjellvett. Og spillet er lagd sånn at det skal passe både for barn og voksen:-)
Erisa* Skrevet 5. desember 2007 #11 Skrevet 5. desember 2007 Ticket to ride, helt klart! Det er kjempekjekt og engasjerende, og ikke sånn kreativt som Fantasi eller Cranium (som forøvrig er et fantastisk spill!) Alle mine søsken på hhv 13,16 og 20 digger det, og mamma og pappa digger det også. Ikke så komplisert å lære seg heller.
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 6. desember 2007 #12 Skrevet 6. desember 2007 Jeg liker Trivial Pursuit=)
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 6. desember 2007 #13 Skrevet 6. desember 2007 Jeg vil også annbefale ticket to ride :-) synes det er kjempemorsomt jeg :-) ikke sånn "dorky" spill for de "alvorlige" er det heller. greit å lære, å tar ikke så veldig lang tid å spille (45 min)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå