Gå til innhold

Barnas superjulsangen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått den på hjernen!! Eldstemor spiller den hele tida, og hele fam´en ender opp med å rocke vilt på stuegolvet:-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

huff jeg også haha

Skrevet

Serien er suuper bra, med masse fin musikk for ungene. Liten elsker barnas superjul og synger og danser. ;o))

Skrevet

Jepp, Cat:-) Nå er hun igang igjen......Hun er hjemme fra skolen idag, men har tydeligvis krefter nok til å rocke til barnas superjulerock;-))

Var for øvrig Barnas Superjulerock jeg personlig falt for;-D

Skrevet

HÆÆÆ? Går den serien enda?? Trodde underskriftkampanjen til de på skravle hadde fått nrk til å bytte adventserie jeg! Skjønner ingenting.

Skrevet

Hehe. Den underskriftskampanjen som ble sabotert av at folk sa serien var ok?

Skrevet

Underskriftskampanje? I år igjen? Jeg syns jeg husker at Jul i svingen, som gikk i fjor ble hetset der inne, fordi faren til Linus var en dust, og ungene banna. Hva var gale denne gangen?

Skrevet

Eh hva var det nå igjen... Jo! De fikk sjokolade i kalenderen sin HVER dag! OG Oddgeir må gjøre likt som ungene må gjøre, dessuten kasta hun dama en kake i hodet på Oddgeir. Og superkokkene SØLER OG GRISER! Og så er det jo ikke jul i skomakergata (gjesp) og det er vel den største feilen...

Skrevet

Ja da så:-) Ungene virker litt speeda syns jeg. Lettere manifakter der de hopper rundt. Nei det var bedre med Jon Blund og Jens Petrus...

Skrevet

Og så måtte den voksne ha på lue!!

Skrevet

Blir helt matt jeg, har man virkelig hat underskriftskampanj mot Barnas Superjul, hehehe oi,oi,oi....

Skrevet

Hehe... ja, og så lager de søte, gode og veldig fristende ting i "superkokkene".... wræææææl... Det er jo faktisk sukker i dette klisset de lager (Ha, der sa jeg til og med ordet.... hjelp....)

Skrevet

Btw... her elsker vi Barnas Superjul... både små og store. ;o)

Særlig glad er vi i Gaute Superkatt.....

Hei alle sammen, store og små. Hvor mange dager er det 'gjen nå? Hvor mange dager er det 'gjen nå??

Gunnar!!! Stikkontaktene flytter på seg...hehehehe...

Min form for humor...høhø ;o)

Skrevet

"Gunnar!!! Stikkontaktene flytter på seg..."

Da holdt jeg på å pisse i buksa av latter.Den katten er genial. For å ikke snakke om da han støvsøg opp kyllingen.

"trur du han vil gjøre det igjen??"

hahahaha

Skrevet

likte den sangen om mamma som vasket til jul husker den ikke nå da. men den var jo festelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...