Gjest Skrevet 5. desember 2007 #1 Skrevet 5. desember 2007 Skal nemlig til AIH på fredag og lørdag!!! Eggløsningssprøyta settes i morgen... *Krysser fingrene*
Lillegull og spiren Skrevet 5. desember 2007 #2 Skrevet 5. desember 2007 ååååååååå........aå spennende da:)gleder meg til å høre hvordan det går med deg..skal krysse alt je har for deg:) masse lykke til:) Nå er det din tur:)
lana<3 Skrevet 5. desember 2007 #3 Skrevet 5. desember 2007 Heia turobotrollet Lykke til og håper det blir noen blå kryss på deg også til jul.... Krysser alt jeg har...
Dizzie_mortil3 Skrevet 5. desember 2007 #4 Skrevet 5. desember 2007 Ojojoj det var spennende...)) Kjempelykke til!
løveprinsen <3 Skrevet 5. desember 2007 #5 Skrevet 5. desember 2007 Så spennende da turbotrollet. Krysser fingrene for deg og ønsker dere all verdens lykke til:-)
Eira2010 Skrevet 5. desember 2007 #6 Skrevet 5. desember 2007 Så spennende!!! Har lest at sjansene øker med dobbel inseminasjon. Ønsker deg masse lykke til, og krysser fingrene for at det klaffer for dere nå!!!! =)
Gjest Skrevet 5. desember 2007 #7 Skrevet 5. desember 2007 Ja, jeg krysser alt jeg har!!!! Hehe... Hadde vært utrolig kos med en positiv test til jul
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 5. desember 2007 #8 Skrevet 5. desember 2007 Åå så spennende! Masse lykke til!!!!! Skal krysse fingrene for deg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå