Gå til innhold

Kusina mi er gravid...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg husker ikke helt hvor gammel hun er, men mannen hennes er født i 72, så jeg tipper hun er omtrent like gammel, det vil si ca 8 år eldre enn meg. Det er hennes første barn. Hun giftet seg sommeren for 2 år siden og har vært sammen med mannen sin i snart 12 år eller noe sånt, så på en måte er det vel "håp" for oss andre og, he he. Jeg aner ikke hvorfor det har tatt så "lang" tid med dem, men hun er big shot arkitekt i London og har lang utdannelse og har jobbet hardt, så jeg kan tenke meg det er noe av grunnen. Da er det bare fetterne mine (har to av dem) og meg som ikke har barn av søskenbarnflokken, men jeg er yngst (kusina mi er den som er nest yngst og hun er jo 8 år eldre) så om jeg skal følge resten av flokken så har jeg jo god tid, ha ha. Tror nesten ingen av fetterne eller kusinene til sambo har barn, og ingen av søsknene hans heller. Så om jeg står på litt kanskje vi kan få det første barnebarnet, det hadde i alle fall jeg syntes var stas ;) Vet ikke helt hvorfor, men jeg synes i alle fall det :)

Ja ja, ellers ikke noe nytt her i gården :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så moro med barn i familien! Får håpe du får anledning til å møte de ofte selv om de bor i utlandet! Selvsagt skjønner jeg veldig godt at du ønsker det første barnebarnet i din familie! Slik ønsker jeg det også! Sambo har to nieser og to nevøer, så hans foreldre har vært besteforeldre i over 10 år allerede... og jeg har så lyst at mamma og pappa skal bli besteforeldre snart - til mine barn! Var oppgitt i sted; sa at jeg trodde vi aldri kom til å få barn.. og han dro på trening... Huff, ikke meningen å spore av tråden din nå altså!

Skrevet

Ikke noe problem :) Jeg har sporet av mange tråder jeg:) Veit hvor lett det er å gå over til å klage på sine egne problemer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...