Gå til innhold

Får pappaen bli med i ambulansen?

Anbefalte innlegg

Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Og da lurer jeg på både ambulansebil og luftambulanse - er det plass til pappaen??

Huff, alle disse rare tingene man plutselig skal begynne å gruble på......fikk plutselig litt noia for å bli liggende alene under fødselen hvis jeg må sendes til Levanger, det er 2 timers kjøring unna oss.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er tillatt for 4 personer i de fleste ambulanser (biler), noen få et det tillatt å ha med 5 stk.

så i de minste kan far være med dersom det ikke er lege med (kun i svært alvorlige tilfeller de er med da...)

Skrevet

I luftambulansen er det nok tvilsomt at han får være med, der er det ikke særlig mye plass til overs...! Så om det blir aktuelt må du fly og han kjøre etter! Skal krysse fingrene for at dere slipper både ambulanse og fly! ;-)

Skrevet

Jeg tror han får være med....jeg har fløyet sammen med noen i luftambulansen og i sykebil..

Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Takk for svar dere!!! Nå er det ikke slik at jeg går rundt og tror at jeg må sendes i ambulanse med det første, men det er så mye rart som surrer rundt i hodet for tida...hihi=) Vil jo så gjerne ha med meg min kjære, vettu!

Skrevet

ja far kan være med i sykebilen. men må sitte foran. (kjører sykebil og har ofte med pårørende)og det er aldri med lege,men er det med ekstra personell er det jordmor eller anestesi. og i ditt tilfellle blir det da jordmor hvis noen er tilgjengelig.

i luftambulansen er det knapt med plass så der kan det være at far må kjøre etter.

Skrevet

jeg bla kjørt fra fredrikstad til ulevåll ca 1,5 times tur, husker ikke hvor fort de kjørte.. da satt pappaen ved siden av.. men kan jo vøre forskjell fra sted og situasjon

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...