Mamma`75 Skrevet 5. desember 2007 #1 Skrevet 5. desember 2007 Hei, du spådde meg et par uker siden og sa at jeg ville få et fjerde barn neste år... Er jeg gravid nå???? Vi har ikke prøvd på det nå, men jeg skulle hatt mensen i dag og er ALDRI sen. Har litt murringer men det kan jo bety begge deler..... Har en gutt og to jenter(11,4,1). Evt. ser du kjønn på fjerde barnet??? jeg 251075 han 030662 Uendelig takk for svar
Mamalari Skrevet 5. desember 2007 #2 Skrevet 5. desember 2007 Husker ikke hva jeg har spådd deg før, men får iallefall opp ja nå.. Hvis du ikke er det så vil du nok bli det i januar.. Gutt får jeg opp på kjønn
Mamma`75 Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. desember 2007 Helt utrolig....Du sa januar sist også. Men kan jeg virkelig være d nå??? Du er så flink. Har lest flere innlegg og alt stemmer jo!!!!!!! tusen takk Tusen takk. Du spådde januar sist...... Du er så flink. Har lest flere innlegg og alt stemmer jo..... Du fikk opp ja nå.... Vi har ikke prøvd og er egentlig ikke sikker på nr fire, men er jo hjertelig velkommen hvis det skjer slik. Da er det jo skjebnen... Så du tror jeg er det nå???? Tusen takk kjære mamalari
Mamalari Skrevet 6. desember 2007 #4 Skrevet 6. desember 2007 Ja, ihvertfall det jeg får opp..Får iallefall opp 4 barn på deg, og det ser ut som om det er nå du er gravid, enten nå eller januar. Håper på tilbakemelding fra deg når vet om du er gravid eller ikke
Mamma`75 Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 6. desember 2007 Hei, er nok ikke gravid nå. Fikk mensen i dag.... Men det er bra fordi vi har ikke snakket om et fjerde barn. Kun jeg som tenker litt på det....Men passer evt. bedre på nyåret. Har mye å gjøre nå og har en tendens til å bli kvalm og trøtt de første 3 mån. av svangerskapet.... Har veldig lyst på en gutt til da så det hjelper på avgjørelsen at dere spådamer sier at jeg får en gutt da...... Takker og bukker for at du tar deg tid til dette!!!!!!!!!!!! Kan du spå min søster. Hun har prøvd flere ganger men har ikke svar... Innlegget hennes heter soulmate. Hun er født 6 juli 1969 og har hatt det veldig tøft.. TAKK!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå