Gå til innhold

har dere vært hos frisør sammen med deres barn???

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg skal klippe håret mitt imorgen og jeg er nødt til å ta med gutten min .han er ett år. ingen som kan passe på han.

kansje det er dumt da.tenker på lukten der. men jeg fikk time kl 10 så er ikke manger der . hva synes dere jenter??? skal jeg ta med han??? eller skal jeg vente å finn noen som kan passe på han ????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært til frisør med barna mange ganger og tror ikke de tar skade av lukten der..Jeg har store unger som passer den minste og de går litt ut og inn av salongen..Men jeg ville ikke hatt med meg en 1-åring alene med mindre han sover i vognen selvfølgelig..Når jeg er hos frisør liker jeg å slappe av og bli dullet med..Håper det ordner seg og lykke til hos frisøren ;-)

Skrevet

Markus har vært med til frisøren mange ganger. Han er jo der og klipper seg selv også...Det som er spørsmålet er vel om han holder seg i ro så lenge da, det har vært litt vanskelig til tider, ettersom sønnen min er ganske så aktiv...nå er jeg så heldig at tanten hans er frisøren min da...

Skrevet

Her var hun med helt til hun var 14 mnd. da begynte hun i barnehage og da kunne jeg gå til frisøren mens hun var der.

Skrevet

var hos frisøren seinest i dag.satt i over 1 time,og lillegutt på 1,5 år satt fint i vognen sin.:) han har vært med meg mangen ganger og det går veldig bra .tror ikke barne reagerer på nor lukt hos frisøren

Skrevet

Sønnen min var nok på den alderen da han var med meg ja. Jeg tok med tripp-trapp stolen i bilen og han satt så fint i den og spiste rosiner eller var det en bolle (?) og så på oss. Gikk superfint.

Skrevet

Jeg hadde med frøkena i forrige uke. Hun satt i vogna ved siden av og spiste pære og leika seg. Gikk mye bedre enn jeg hadde forventet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...