Lotta med novembergutt Skrevet 5. desember 2007 #1 Skrevet 5. desember 2007 Hei, Når er det veiingen foregår i løpet av svangerskapskontrollene? Vet at det er på første legetime, men hvor ellers? Er det feks når man skal ta ultralyd? Vil nemlig ikke ha med mannen min de gangene jeg skal veies, så greit å være forberedt på når veiingen faktisk finner sted ... Og - dersom det kun er hos jordmor man veier seg; er det vanlig å ha med mannen til jordmor?
mamiladi Skrevet 5. desember 2007 #2 Skrevet 5. desember 2007 Jeg har blitt veid på hver kontroll :-) Av en sykepleier før legetimen, da har vekta stått litt for seg selv bak et skjermbrett eller i eget rom. Der hvor blodprøver, blodtrykk og sånn blir tatt, så det har vært litt privacy rundt det. Mannen din kan sitte og vente et annet sted mens det skjer ;-)
Maigullet Skrevet 5. desember 2007 #3 Skrevet 5. desember 2007 har kun veid meg hos jordmor jeg. Hos oss var sambo ofte med hos jordmor i det første svangerskapet, fordi han ønsket det selv, og det ble godt mottatt av jordmor, men i de to andre svangerskapene har han ikke vært med så mye. Denne gangen har han vært med en gang, og det var fordi han hadde så lyst til å høre hjertelyden Gjør det som passer dere selv best!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå