Gå til innhold

Har ikke glemt dere ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men det er for meg som for de fleste i denne førjulstiden...timene strekker ikke til.

Det har vært hektiske dager...adventstilstelninger,håndballkamper både i haller og på tv,julemesser,svigersbesøk, og kjøpe/sende julegaver til det store utland og til øst og vest :))

Minstemann er i full fart,og ser med fingrene....alt,jeg mener absolutt alt skal pirkes på og undersøkes...og julestakene i vinduene sto en 1/2 dag. Da var 2 deiset i bakken og ødelagt,de andre gjemt bort til neste år :)

Men han er fortsatt en superblid liten gutt,som spiser alt han får,sover hele natten og holder seg fortsatt frisk.

Men han er krevende...slipper ikke mamman av syne...hehe....og det er gjensidig ;)

Storesøster er i innspurten med tentamen....er sliten og klar for juleferie.

Fikk telefon fra helsesøster på skolen som er bekymret for at hun bruker alt for mye energi på å være sint og skuffet over faren sin.Energi som heller burde vært brukt på skolearbeid og andre ting.For sånn som det er nå går det utover konsentrasjonen hennes.

Jeg er tom for råd,hjelp og mening med det.Han har ikke gitt lyd fra seg siden vi var på tur oppover.

Hun er klart såret og skuffet...men den vondten kan ikke jeg ta bort dessverre.

Formen min er god....synes det er tøft med sprøytestikkingen hver dag...ser ikke ut på huden omkring stikkstedene,men de skal bli bedre...venter...venter...venter.. ;)

Ellers venter jeg på vinteren og snø,smugspiser pepperkaker,lunsjer med venninner,skravler i telefonen med kjente og kjære,planlegger storinnrykk på julaften.

Og nyter det å få oppleve julen med alle de jeg er glad i...gående på to ben og med hode,syn og armer som fungerer :))))

Laaaaang innlegg dette jenter.....nå skal jeg lage middag,så sees vi plutselig igjen.

Mange varme førjulsklemmer til dere der ute :))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Koselig å se nicket ditt igjen - du er savnet skjønner du:-)

Det er så fortvilende med datteren din.........jeg kjenner jeg blir sint på hennes vegne og fortvilet på din!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.................dumme dumme mannfolk, eller vattpikker som jeg heller kaller sånne;-) Unnskyld uttrykket, men jeg synes faktisk sånne fortjener litt kraftuttrykk!

Du gjør det du kan, men som du sier så kan du ikke ta bort vondtene hennes. Håper hun får den hjelpen av systemet med hs som hun kan gråte og prate med - det er det viktigste akkurat nå.......

Sender trøsteklemmer til dere begge:-)

Skrevet

Huff.. syns såå synd på jenta di.. men som de har sagt før, så tror jeg nok faren hennes kommer til å angre veeeldig når hun blir større. For da bryr nok ikke hun seg om han mere. Håper jo det ordner seg..

Skrevet

Halllloooooooo!

Fint å se deg! Jeg har ikke vært her, jeg heller. Trengte noen tenkekvelder etter sørlandsturen forrige helg og så er det jo litt adventsstri her i gården også :)

Jeg skjønner at jenta di er sinna, det hadde jeg også vært!! Du er utrolig flink til å fokusere på det positive og alt det koselige som venter oss nå, synes jeg :)

Sender noen gode klemmer til deg!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...