lengter daler ned i skjul... Skrevet 5. desember 2007 #3 Skrevet 5. desember 2007 når føttene til barnet stikker utafor dyna kan du kjøpe en større hihi! ;o)
nickoline og supermann Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 5. desember 2007 hi hi.... og hvor gamle er de da????
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 5. desember 2007 #5 Skrevet 5. desember 2007 Vi brukte aldri juniordyne vi, gikk rett over på voksendyne når han flytta ut av sprinkelsenga. Syns det ser så døll ut med ei pittelita dyne i ei stor seng.
~sjiraff~ Skrevet 5. desember 2007 #6 Skrevet 5. desember 2007 hehe.. det er ikke godt å si... Kommer jo ann på hvor lange de er vil jeg tro... Men det er vel lett å se om en dyne er knapp eller ikke?
nickoline og supermann Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 5. desember 2007 Jeg vurderer nemlig også voksendyne hvis den ikke kan brukes mer enn 2 år feks. Skal ønske sengetøy til jul. Derfor spør jeg!
tre små... Skrevet 5. desember 2007 #8 Skrevet 5. desember 2007 vi har juniorseng også.. så dyna blir ikke liten i den senga...men akkurat passe stor.... er fortsatt stor nok til jenta som er 2år og 8 mnd..men ho er jo bare 90 lang da så sier seg vell selv når dyna er 140 lang.... hehe... har jo en halv meter ekstra og det er om ho har dyna over hode og det har ho jo ikke så lang nok.... men går jo fint ann å kjøpe voksendyne med engang også, vet om flere som har gjort det....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå