Anonym bruker Skrevet 5. desember 2007 #1 Skrevet 5. desember 2007 Hvis jeg plukker ting fra oppvaskmaskin, vasker gulv eller tørker støv så blir magen hard og "rar". Det gjør ikke vondt, men det føles ubehaglig.........åsså virker det som bebin begynner røre på seg masse akkurat da. Skal man bare fortsette eller bør man slutte "arbeidet" sitt?
ohayoo Skrevet 5. desember 2007 #2 Skrevet 5. desember 2007 jeg tror det er kynnere og mao helt normalt. Det er i alle fall det jeg tenker når magen plutselig blir stenhard. Babyen rører på seg normalt og da tror jeg ikke det er noe farlig. Det begynner vel å bli trangt der inne til knøttet, så bevegelsene er vel for å si fra at "dette var litt ubehagelig, kan du være så snill å rette deg litt opp så jeg får plass her?" )
Sunniva78 har to små Skrevet 5. desember 2007 #3 Skrevet 5. desember 2007 Er nok en kynner du merker:-) Jeg får også knallhard mage bare jeg reiser meg fra sofaen, snur meg i senga etc... Det er harmløse kynnere som er med på å trene opp livmora til fødselen!!!
God gammel aargang - født Skrevet 5. desember 2007 #4 Skrevet 5. desember 2007 Jeg er veldig plaget av det samme. Var på kontroll hos JM i dag og hun sa det var kynnere. Kynnere er jo forsåvidt en bra ting, siden de trener livmora, men jeg fikk beskjed om å ta det rolig når de kom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå