Anonym bruker Skrevet 5. desember 2007 #1 Skrevet 5. desember 2007 når sjaman var borte.. da var det ikke all denne jævla ropingen.. var så deilig å ikke se "kan du se" hele tia
Mage Mi Sa Jo Skrevet 5. desember 2007 #2 Skrevet 5. desember 2007 slutt å klag. ev. klag inne på skravle om det er der problemet ditt er.
Mage Mi Sa Jo Skrevet 5. desember 2007 #4 Skrevet 5. desember 2007 vet ikke, men tydlig vis en annie ikke vil ha her? tror jeg???
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2007 #5 Skrevet 5. desember 2007 d er ikke sjaman som er slitsomt. det er de som rooooooooooooooper hele tia
Under den hvite bro Skrevet 5. desember 2007 #6 Skrevet 5. desember 2007 haha synes du jeg er slitsom nå...har jo ikke startet ennå bare vent haha god jul til deg og annie...hohoho
Gjest MyIian Skrevet 5. desember 2007 #7 Skrevet 5. desember 2007 Eh? Såvidt jeg kan se så er det vel alle som roper på deg annie syns er slitsomme? Jeg syns i alle fall det var litt deilig når skravlesiedn ikke var fylt opp med; sjaman kan du se hvor jeg svei av femtilappen i butikken isted?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå