Gå til innhold

Bånsull 100%naturull


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har strømpebukser el.l. fra Bånsull som er 100% naturull? Det står håndvaskes forsiktig 30 grader. Men blir det rent da? Noen som har vasket det i maskin?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke strømpebukse, men nattdress.. Fikk beskjed om at d går an å vaske i maskin i noen maskiner.. Kan ikke vaskes på mer enn 30grader... ingen naturull som kan det.. Det blir reint ja.

 

Jeg vasker som sagt nattdressen i maskinen på 30 grader, men bruker d spesielle vaskemiddelet som er til naturull...Kan ikke bruke milo på den, da bli den ødelagt....

 

Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...