*smula* Skrevet 5. desember 2007 #1 Skrevet 5. desember 2007 Er det noen som har strømpebukser el.l. fra Bånsull som er 100% naturull? Det står håndvaskes forsiktig 30 grader. Men blir det rent da? Noen som har vasket det i maskin?
*FLoRinA* Har født!!!! Skrevet 5. desember 2007 #2 Skrevet 5. desember 2007 Har ikke strømpebukse, men nattdress.. Fikk beskjed om at d går an å vaske i maskin i noen maskiner.. Kan ikke vaskes på mer enn 30grader... ingen naturull som kan det.. Det blir reint ja. Jeg vasker som sagt nattdressen i maskinen på 30 grader, men bruker d spesielle vaskemiddelet som er til naturull...Kan ikke bruke milo på den, da bli den ødelagt.... Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå