juniorsen Skrevet 5. desember 2007 #1 Skrevet 5. desember 2007 Mann nr 1: Flink til å fikse ting i hjemmet, bilen, båten, elektronikk etc..... Altså handyman..... Mann nr 2: Flink med organisering, ringe rundt, papirarbeid, ordne slike ting hjemme..... En salig blanding hadde vært det ultimate, men....Hehe....
~sjiraff~ Skrevet 5. desember 2007 #2 Skrevet 5. desember 2007 Hadde tatt han som er best i senga ;o) Ellers er det greit å ha nr 1 synes jeg da. Er ikke så god på det selv )
onam * mai 07 + september 08 Skrevet 5. desember 2007 #3 Skrevet 5. desember 2007 Mann nr 1 her for jeg er den som organiserer :-)
våken_om_natta Skrevet 5. desember 2007 #4 Skrevet 5. desember 2007 Mann nr. 1!!!!! Egenskapene til mann nr 2 har de fleste kvinner selv!
Babyfacepsycho Skrevet 5. desember 2007 #5 Skrevet 5. desember 2007 Min kjære er litt sånn blanding og det synes jeg er perfekt. Hadde jeg måttet velge enten eller som best så vet jeg ikke hva jeg hadde valgt.=)
juniorsen Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 5. desember 2007 Jeg mener også mann nr 1 :-) Jeg er den som organiserer......
~sjiraff~ Skrevet 5. desember 2007 #7 Skrevet 5. desember 2007 *fnis* Er man mer intelligent fordi man kan bruke en telefon og legge noen papirer i en perm? Det kreve vel en minimum av intelligens i forhold til det å kunne elektronikk og reparere biler?
våken_om_natta Skrevet 5. desember 2007 #9 Skrevet 5. desember 2007 Betale noen for å organisere private ting? Er det noen som gjør det? Hva slags ting da? Har jeg aldri hatt behov for å få hjelp til...
våken_om_natta Skrevet 5. desember 2007 #10 Skrevet 5. desember 2007 Dessuten, en handyman er en ordentlig mann!!!
Gjest Skrevet 5. desember 2007 #11 Skrevet 5. desember 2007 Jeg skjønner jo at jeg har funnet drømmemannen når jeg leser denne tråden
Turid Laila Skrevet 5. desember 2007 #12 Skrevet 5. desember 2007 Alternativ 1. Jeg kunne aldri vært sammen med en mann som ikke er handy. Det er jo skikkelig sexy! Organisering er ikke så veldig sexy igjen
Turid Laila Skrevet 5. desember 2007 #13 Skrevet 5. desember 2007 Ikke det at jeg er sammen med samboern fordi han er handy og det er sexy. Men vil tro at det er flere fordeler ved å være handy enn å fikse papirarbeid og slike ting.
Gjest Skrevet 5. desember 2007 #14 Skrevet 5. desember 2007 nr. 1. organisering og slikt er jeg ganske god på selv...
Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 5. desember 2007 #15 Skrevet 5. desember 2007 Nr 1, uten tvil.
piano♫ Skrevet 5. desember 2007 #16 Skrevet 5. desember 2007 "En handymann er en ordentlig mann" Vel...da jeg gifta meg, hadde jeg den perfekte blandinga av alternativ 1 og 2. Pga sykdom faller nå mye av det praktiske på meg. Han er heldigvis suveren på nr. 1. Men kom ikke og fortell meg at han ikke er en ordentlig mann, altså. Han er den beste, faktisk :-)
Gjest Skrevet 5. desember 2007 #17 Skrevet 5. desember 2007 sambo er nr 1, heldigvis! han fikser ting, jeg organiserer.
juniorsen Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #18 Skrevet 6. desember 2007 Helt klart nr 1!! Organiseringen tar jeg meg av :-)
It's all about me Skrevet 6. desember 2007 #19 Skrevet 6. desember 2007 Er gift med en som dekker begge de alternativene jeg ) Han tar seg av alt papirarbeid OG pusser opp hjemme fra ende til annen. Og er det noe mer fikser han det også :oDDDD
Gjest Skrevet 6. desember 2007 #20 Skrevet 6. desember 2007 Jeg tar den kjekke jeg er en handygirl selv og er glad i å organisere papirer o.l. Men nå har jeg vært så heldig å finne meg en kjekk handyman som har "orden i sysakene" da heldiggrisen meg!
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 6. desember 2007 #21 Skrevet 6. desember 2007 Nr. 2 fordi jeg synes sånt er kjedelig...mye mer gøy å fikse det andre!
Kakeåndsen Skrevet 6. desember 2007 #22 Skrevet 6. desember 2007 Nr 1 helt klart med endæsj av nr 2;) Men jeg synes det er greit å ta organiseringen selv.... Min er en nr 1. Mye mer sexy med en mann med arbeidsklær enn en i dress (jeg jobber bare sammen med skjorte og slips menn....)
juniorsen Skrevet 6. desember 2007 Forfatter #23 Skrevet 6. desember 2007 Hm, har en nr 1 selv, men skulle jo ønske han hadde litt av nr 2 i seg også (har tilnærmet lik null av det, hehe) Tror ikke han hadde fikset å holde et utrikningslag eller ordne med alt det praktiske rundt en begravelse etc...... ( Stakkar, nå disser jeg han veldig, kan jo hende han har noen godt skjulte talenter, hehe) Men om jeg måtte velge, så hadde det blitt nr 1, jeg er ikke noe god på det og tar meg heller av organiseringen :-)
Kondis som en murstein Skrevet 6. desember 2007 #24 Skrevet 6. desember 2007 Mann nr 1 ) Godt jeg har en mann nr 1 da, ellers hadde det ikke blitt fikset stort her hjemme, hehe...
snowstorm73 Skrevet 6. desember 2007 #25 Skrevet 6. desember 2007 Jeg er heldig, min mann er begge flink med hendene og organiserer bra. På den andre siden er han kontrollfreak og verdensmester i å bekymre seg for ting. Slitsomt det, men ville ikke bytte han for noen annen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå