Piipii Skrevet 5. desember 2007 #1 Skrevet 5. desember 2007 Datteren min på 2,5 har fjernet mandlene i dag. Noen som har gjort det samme? Hvor lenge har de vondt og er dårlige? Og ble deres barn dårlige igjen når skorpene datt av? Stakkars lillevennen min syns så synd på henne, hun får så vondt innemellom:(
Northernlights Skrevet 5. desember 2007 #2 Skrevet 5. desember 2007 Rop på oktaviastar. Hun har nylig fått 4 unger operert samtidlig.
Piipii Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. desember 2007 Ok, supert, da skal jeg gjøre det. Takk skal du ha:)
gilgi Skrevet 5. desember 2007 #4 Skrevet 5. desember 2007 uff det er ikke noe særlig behagelig, har fjernet dem for noen år tilbake.
Sånn kan det gå Skrevet 5. desember 2007 #5 Skrevet 5. desember 2007 Våre 4 yngste fjernet mandlene + falske mandler på mandag og tirsdag i forrige uke. Nå begynner de å bli litt bedre, men de må nok bli hjemme fra barnehagen i morgen også. Pass på at hun får nok smertestillende så hun greier spise hele veien fordi halsen blir fortere bra om den brukes (spising/drikking). Våre fikk en heftig runde med oppkast rett etter inngrepet (vet ikke om det var narkosen eller annet), så de ble litt ekstra satt ut. To av de eldre ungene tok mandlene da de var små, men de hadde ikke noe oppkast etterpå.og var kjappere tilbake iform etterpå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå