Tommage♀♂ Skrevet 5. desember 2007 #3 Skrevet 5. desember 2007 Vurderte nettopp ås krive samme innlegget selv. LITT lei av roping på Sjaman nå
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 5. desember 2007 #4 Skrevet 5. desember 2007 oooooog... hehehe:) Irriterer meg at folk ikke kan bruke de.. Menmen!
Under den hvite bro Skrevet 5. desember 2007 #5 Skrevet 5. desember 2007 huffda...skal jo ikke være sure nå når det snart er JUUUUL neste gang kan det være DU som lurer på noe... Og spåsidene er så kjedelige synes jeg...hehe Mye mer kos her inne...det er her mine venner er ...
Gjest Skrevet 5. desember 2007 #6 Skrevet 5. desember 2007 Jeg har latt vær å rope på sjaman, og heller lagt ut spm på spå/horoskop. er jeg ikke flink??? hehe men får vel ikke svar der d... så alle dere spådamer, dra dere inn på spå og horoskop og svar på spm mitt=)=)=) hihi!
Gjest Skrevet 5. desember 2007 #8 Skrevet 5. desember 2007 Det er jo veldig mye paa skravlesidene som det strengt tatt er en egen debatt for...men det blir gjerne lagt ut her fordi det er her det mest aktivitet antar jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå