Lisa & lille Noah<3 Skrevet 5. desember 2007 #1 Skrevet 5. desember 2007 I tillegg til matpakke så må jeg ha med noe godt, hva skal jeg finne på? Ikke kan det bråke for mye heller...
*FLoRinA* Har født!!!! Skrevet 5. desember 2007 #2 Skrevet 5. desember 2007 Jeg er fan av druer og melkesjokolade!!! Det pleier jeg å ha med.... Lykke til da!!!
snurkle Skrevet 5. desember 2007 #3 Skrevet 5. desember 2007 Jeg pleide alltid å ha med banan/eple, sjokolade og nøtter.
FrøkenSprøken Skrevet 5. desember 2007 #4 Skrevet 5. desember 2007 Nøtter og tørket frukt? Sjokolade? Er ikke lurt med så mye raske karbohydrater da... I såfall bør du vente med å spise slike ting til du skal begynne å før inn. Blodsukkeret vil stige for en kort periode, men etterpå blir det enda lavere enn det var før. (Bare et tips...) Jeg bruker å ta med meg en kjempegod matpakke. Gjerne bagetter eller noe. Evt. kjøpe lunch i kantina på skolen. Så har jeg evt. en liten sjokolade på lur til heeeelt mot slutten;) *lykke til*
Gjest Skrevet 5. desember 2007 #6 Skrevet 5. desember 2007 fruktsalat - mango, eple, banan, ananas, papaya, rosiner og druer i biter. gjerne med litt kesam og nøtter til sjokolade - new energy iste, juice eller iskaffe
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 5. desember 2007 Hehe det med raske karbohydrater vet jeg endel om, men tusen takk for tips:) Har med matpakke, les innlegget frøken:P men må ha med noe snacks i tillegg:)
FrøkenSprøken Skrevet 5. desember 2007 #8 Skrevet 5. desember 2007 Det så jeg da, snuppa;) Er flott med sjokolade i tillegg, men den må altså ikke spises før mot slutten. Dette går nok bra skal du se! (Skal snart på butikken og kjøpe godis selv)
litakine og Theodor Skrevet 5. desember 2007 #9 Skrevet 5. desember 2007 jeg brukte å kutte eple i biter, og ha i en pose, ta litt sitronsaft på, så blir dem ikke brune. Synes det er kjempe godt, har med mange epler da ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå