Gå til innhold

16+5 og lei folk..

Anbefalte innlegg

Skrevet

16+5 i dag og lei av kommentarer fra folk som får vite at jeg er gravid som sier: "jammen, det synes jo ikke i det hele tatt! Hvordan kan du være så langt på vei?". Tror bare jeg har gått opp 1 kg. tilsammen, hvis så mye engang. Blir jo bekymra. Andre her som har opplevd det samme? Gleder meg veldig til det synes!

Videoannonse
Annonse
Gjest Lite nurk i magen :)
Skrevet

Trur bestandig det kommer til å være folk som glemmer at ikke alle gravide er like. Jeg ble lei av at folk sa: så stor du har blitt, det må jo minst være tvillinger! Det hører jeg enda, har vært på UL så vet at det bare er en der inne, og jeg er innenfor normalen på SF-målene.. Det er veldig individuellt når magen kommer frem, mange får ikke mage før de har passert 20, til og med 30 uker, det er så mye som spiller inn.

Jeg har lært meg å lukke ørene, og det burde du også gjøre ;)

Skrevet

Tror det er veldig mange som ikke aner hvordan en gravid i de forskjellige ukene ser ut, folk tenker gravid=stor mage uansett hvor langt man er på vei!? Det er jo helt tullete. I tillegg er det jo stor forskjell fra jente til jente hvordan babyen ligger, hvor mye plass en har bak mot ryggen osv.. Alle er forskjellig:) Ikke bry deg om folks tanketomme kommentarer og gled deg heller over alle forandringene du merker på din egen kropp fra uke til uke:D om ikke lenge får du gjerne samme kommentar som hun over meg her;) he he...

Skrevet

Jeg gikk ikke opp i vekt før i uke 18 :-) Før den tid brukte jeg mye babydolltopper som skjulte magen, derfor fikk jeg ikke mye kommentarer ang. str. på magen. Synes magen til folk er en privatsak, vil ikke at folk skal kommentere eller ta på den nå som den synes heller! Ta kommentarene med en klype salt :-) magen kommer når den kommer! Og plutselig er den kjempestor :-D

Skrevet

virker ikke som att vi er gravide før vi har fått mage....

man må jo nesten igjennom di evt 20 første ukene alikavell da?!

man går ikke rett til uke 22 etter unnfangelse å har kjempemage dagen etter sex liksom!!!!

virker som att noen tror det!!!

jeg var 12 uker langt når jeg fortalte det på jobben, da fnyste disse kjærringene av meg, jeg var jo umulig gravid, mente di!!!

hjalp ikke å si att forsteret måtte vokse først....

latterlig

Skrevet

eg e nesten 22 uker på vei og har enda ikke fått mage, og får rett som det høre" er du sikker på at det er noen der?" ehh ja tenke eg i mitt stille sinn. er jo ikke fra uke 1 til 20 den skal vokse mest, men fra 20 og ut liksom...

Skrevet

Hei! Er på besøk fra 1 tri..

Jeg er bare 11+1 og folk lurer på om jeg venter tvillinger! Ikke så kult det heller akkurat... Har lagt på meg ca 3 kg, men det er kun magen og puppene. Føler meg som en vandrende hval når folk skal kommentere hvor stor de syns jeg har blitt allerede :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...