viny Skrevet 5. desember 2007 #1 Skrevet 5. desember 2007 Hei er det noen som har fyllt 46 som har lykkes i å bli gravid her inne, Sånn helt på egen hånd? Mister trua på at vi noen gang skal klare å bli foreldre igjen.. Hilsen viny
viny Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #2 Skrevet 7. desember 2007 Er det virkelig ingen på denne alderen her inne??? Er det fordi dere ikke tør pga. at det har kommet en del pepper til oss gamle her eller er det fordi det rett og slett ikke finnes noen såååå gamle i det hele tatt? Er jeg helt alene i hele verden som ønsker meg fler barn . Hilsen en nyskjerrig viny
kaje Skrevet 7. desember 2007 #3 Skrevet 7. desember 2007 Hei Viny. Jeg har jo ikke fyllt 46 ennå.... blir det til sommeren.. Men det kan jo virke som vi er de eldste her inne.. Jeg sliter med motivasjonen om dagen... er så utrolig redd for at jeg ikke skal få oppfyllt mitt største ønske... å bli mamma. Vurderer nå IVF eller event. ED. Men det er noe inne i meg som også sier at jeg må prøve med egene egg litt til.. Hva med deg... har du tenkt disse tankene også.
viny Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. desember 2007 Jeg fylte 46 den 28 nov. så jeg er akkurat blitt det . Motivasjonen er det så som så med , men så er det denne staheten og gåpå viljen da, Vi vil jo så gjerne lykkes og har tenkt at det skal vi også. Jeg har akkurat begynt med akupunktur og fotsoneterapi håper at det skal styrke eggene. Lurer litt på hva de gir hønene for at de skal ha så fine egg???? Har igrunnen aldri sett en høne på 46 år men det finnes sikkert noe som kan hjelpe oss også. Tar vitaminer i hytt og kav og forer gubben med like mye . Ser ut til at det eneste vi unngår er influensa og graviditet. Nei vi kan jo ikke gi opp det er en fallitt erklæring , vi kommer nok til å prøve til kroppen selv sier stopp . Når du snakker om ed er det noen aldersgrense når det gjelder det? Har du vært gravid eller har du barn fra før. ? Vi har 2 små jenter sammen på 4 og 5 år men vil svært gjerne ha en til før det er forsent. Klem fra viny
maritmora Skrevet 8. desember 2007 #5 Skrevet 8. desember 2007 Hallo Viny! Måtte bare svare på innlegget ditt. Lo høyt for meg selv da jeg leste det du skrev nå sist. Så herlig at så mange her inne klarer å beholde humoren innimellom skuffelsene. Takk for det! Klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå