Anonym bruker Skrevet 5. desember 2007 #1 Skrevet 5. desember 2007 Kan jeg sette på stekeovnen før jeg henter ungen min i barnehagen. Blir vel bort 10-15 min. Veldig lettvint... eller er det veldig dumt...?
Gjest Skrevet 5. desember 2007 #2 Skrevet 5. desember 2007 Det ville jeg ikke turt..tenk om noe skjer og du kommer hjem mye seinere?
Tally Skrevet 5. desember 2007 #3 Skrevet 5. desember 2007 Tja og tja, man skal vel egentlig ikke det, men sånn rundt påsketider er diverse blader full av oppskrifter på lammelår som skal være i ovnen i tre-fire timer mens man selv er ute på skitur.... Synes det er bedre om det brenner mens jeg er ute av huset hvis de nå først skulle brenne. I allefall her i UK med all den gassen som vi bruker...DEN liker jeg ikke!! Hadde ellers ikke hatt betenkeligheter med å bare sette på stekovnen om jeg skulle ut en liten halvtime.
Anne-B. Skrevet 5. desember 2007 #4 Skrevet 5. desember 2007 BAre når jeg henter posten eller går ut med søppel. vanligvis, men det har vel hendt at jeg har gjort det.
Mrs. Bouquet Skrevet 5. desember 2007 #5 Skrevet 5. desember 2007 Ja klart det går fint, er det ikke slik dere varmer opp huset da. Har stekovnensdøren oppe og 150 grader vår/høst og på vinteren skrur vi den på 290 grader. Blir det litt stillestående luft setter vi bare på varmluft.
Libido- Skrevet 5. desember 2007 #6 Skrevet 5. desember 2007 Det gjør jeg glatt. Middagen står alltid å gjør seg ferdig mens jeg henter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå