Adriansmor med tulla Skrevet 5. desember 2007 #1 Skrevet 5. desember 2007 Er drittlei har termin på mandag... jeg vil føde NÅ!!!! VURDERER å hoppe tau mens jeg drikker en liter lakserolje og fittler med dilsoen min,,,,, noen som våger å si meg imot??
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 5. desember 2007 #2 Skrevet 5. desember 2007 KJØR PÅ... haha og lykke til
Adriansmor med tulla Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. desember 2007 hehe dilsoen... var da dildoen jeg mente! ...takk taakk=))
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 5. desember 2007 #4 Skrevet 5. desember 2007 hehe skjønte den da ;P kjør hardt, kjør stil sier jeg bare.. og håper det hjelper... hehe jeg kastet ball etter riene mine stoppet opp... haha bare for å prøve å få det igang igjen og det hjalp tilslutt
Bobla :) Skrevet 5. desember 2007 #5 Skrevet 5. desember 2007 Det kan du da ikke gjøre!!!!! Hvis du drikker lakserolje kommer du til å revne opp som et stykke papir. Og hopper du tau blir babyen kvelt av navlesnoren som hopper rundt halsen på henne. For ikke å snakke om alle bakteriene som kan trenge seg inn og kan skade barnet ved bruk av dildo.
Gjest Skrevet 5. desember 2007 #6 Skrevet 5. desember 2007 Neineinei, har dere ikke fått med dere at man blir en dårlig mor hvis man ikke liker å gå gravid. Barnet må få være der inne minst en måned eller fem til. Lei av å gå gravid? Vil du ikke ditt barns beste? Fysjom, ekte mammaer vil ikke føde.... ;P
Tante Bassa Skrevet 5. desember 2007 #7 Skrevet 5. desember 2007 Kjør på! Har hørt at orgasme kan sette i gang fødselen. Lykke til :-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå