Gå til innhold

Skarnes i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om noen var på kaferiet i dag jeg? Jeg og min veninde var der , beklagelig vis kom vi over en halv time for sent for vi var en tur på Strømmen og handla først. Håpet bare ingen hadde sittet der alene og venta og ingen kom...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg satt der til 13:25...åsså titta jeg inn der etter 10 min å da var det ingen der...

Linda som har fått barn visste ikke om det da hun ikke har vært på BIM på noen dager og andre Linda måtte fikse no greier med hesten.

Skrevet

Dumt jeg ikke visste om det altså.... Skal prøve å oppdatere meg litt oftere!

Skal vi prøve på nytt en dag eller?

Skrevet

Ååå Veronica det var dumt! Da kom vi nok rett etter du hadde tittet inn igjenn, sorry altså! Uff fikk så dårlig samvittighet... kan godt komme en annen dag

Skrevet

Noen med forslag til ny dag eller?

Linda

Skrevet

Hvis det skal bli denne uka som kommer nå, er det lettest for meg enten onsdag eller torsdag. Kan sikkert få det til en annen dag også, men skal så mye denne uka:)

Skrevet

Tirsdag er i hvertfall dum dag for meg vet jeg... og fredag skal jeg til legen, men tror det er tidlig på formidagen.... har ikke avtaleboka tilgjengelig her jeg sitter nå.

Skrevet

Jeg kan onsdag og fredag....

Skrevet

Skal også til legen på fredag, men tror det er ganske sent. Mulig jeg kan komme 1130..... skal sjekke og gi beskjed senere i dag.

Skrevet

Fredag passer fint for meg... Sjekk opp nå dere skal til lege da...

Skrevet

lege 1215, så da kan jeg komme rett etter legetimen. Med ventetid så regner jeg med at jeg kan være der ca kl13 tenker jeg...

Skrevet

Det kan vi gjøre. Hvis jeg ikke er der kl ett så hvet dere at jeg er like rundt hjørnet:)

Skrevet

Høres fint ut! Gleder meg.. Håper bare snuppa er rolig, så vi kan gå ut blandt folk. Hehe...

Skrevet

På Caferiet forresten...?

Skrevet

Skal prøve og komme jeg også...må se ann dags formen...for plutselig må jeg sove litt... passer på det di dagene snuppa er i barnehagen...

Men hadde vært koselig og møte dere igjen...

Skrevet

Jeg er med. :) Skal prøve å dra med meg et par stykker. :)

Skrevet

Har lagt det inn på BIM-treff nå:)

Skrevet

Supert! Blir spennende å se hvor mange som kommer denne gangen! :)

Skrevet

Jeg kommer iallefall....

Linda.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...