dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 5. desember 2007 #1 Skrevet 5. desember 2007 Det her er det sykeste jeg har vært med på. Etter 2,5 år som prøvere ser det ut som det har flyttett inn en spire her også-) Fikk helt sjokk da dama sa GRATULERER DU ER GRAVID...... Fått time til UL og greier. HURRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!
Lady78-prøver Skrevet 5. desember 2007 #2 Skrevet 5. desember 2007 GRATULRERER så masse masse!!!!! håper det blir vår tur også snart for har vært prøvere en god stund!
en på vei *utklekket:)* Skrevet 5. desember 2007 #3 Skrevet 5. desember 2007 Så deilig. Gratulerer såååå mye og velkommen inn til første trim:)
LilleBanan blir storebror Skrevet 5. desember 2007 #4 Skrevet 5. desember 2007 oi så morro! Gratulerer da:)
doffine Skrevet 5. desember 2007 #5 Skrevet 5. desember 2007 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅhhhh.. Dette var virkelig storslåtte nyheter. ENDELIG..... Det er gledes tårer i øynene mine her.... Jeg vet så sårt selv hvor vanskelig det er å bli gravid. Gratulerer såååååååååååååååååååååååååååååååååå mye:-))))))))
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 5. desember 2007 #6 Skrevet 5. desember 2007 gratulerer så masse masse !!!!! Verdens beste førjulspresang til dere dette!!!
2 søte små:-) Skrevet 5. desember 2007 #7 Skrevet 5. desember 2007 Gratulerer så mye!!!!!! Det er vel fortjent:-) Bedre julegave kunne du ikke fått!!!!
Adriansmor med tulla Skrevet 5. desember 2007 #9 Skrevet 5. desember 2007 Gratulere=)) håper alt går bra =))
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 5. desember 2007 #10 Skrevet 5. desember 2007 endelig var det din tur også... gratulerer så mye
Piratsnuppa&Lukas! Skrevet 5. desember 2007 #11 Skrevet 5. desember 2007 Gratulere så masssssssse=) kos deg med den voksende magen=)
Ladybug~N&E Skrevet 5. desember 2007 #12 Skrevet 5. desember 2007 oi!! nå presser tårene på her og kjenner deg ikke engang! men har sett deg rundt omkring og fått med meg at du er sliter da. (er gammel sliter selv, en passiv en) gratulerer såååå mye!!! vel fortjent;) fantastisk!
Bebis120408+150511 Skrevet 5. desember 2007 #13 Skrevet 5. desember 2007 NÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ.....GRATTIS! Kos deg masse med den voksende magen!
nr 6 på vei Skrevet 5. desember 2007 #14 Skrevet 5. desember 2007 Kjempemassegratulasjonertileisomharventetlengeogsomsåmangeandreherinnevirkeligfortjeneråfåkjennegledenmedenvoksendespire.....................................(verdenslengsteord?))) Gratulere, og kos dere :-)
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 5. desember 2007 #15 Skrevet 5. desember 2007 kaster meg på her jeg og selvom jeg veit det allerede:) gratulerer masse masse masse:))
Måånestråle Skrevet 5. desember 2007 #16 Skrevet 5. desember 2007 JIPPI! Dette har du virkelig fortjent, dollypop! Gratulerer
mamiladi Skrevet 5. desember 2007 #17 Skrevet 5. desember 2007 Gratulerer med en herlig førjulspresang :-D Så morsomt!!!!! Lykke til med spiren :-) !!!!!!!!!!!!
attpåklatt!! Skrevet 5. desember 2007 #18 Skrevet 5. desember 2007 Ååå. kjære dollyopp!! Nå renner tårene her.. har fulgt med deg lenge, ja siden jeg kom inn på bim.. hehe. Fulgt ekstra med de siste dagene siden du var nærmt testing! Hatt en god følelse for deg, og må si det står respekt av å klare å vente med testing!! Men en blir vel redd for flere negative tester etterhvert.. Men, gå ut å kjøp deg en test!! Er en god opplevelse å se den positive testen!! :-)) *hoppedanse..åklemmepå* Gratulerer såå mye og masse lykke til på ferden videre!! Klemmer fra en som har heiet på deg!! :-)
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 5. desember 2007 #19 Skrevet 5. desember 2007 OMG!!! SÅ UTROLIG BRA!!! Nå kjenner jeg at jeg faktisk får tårer i øya selv her!! Jeg som syns det har vært litt teit med andre som får tårer i øya over andres ukjente graviditet;) Men deg har jeg jo fulgt med lenge, og vet hvor mye dere har slitt! Gud, så fortjent dette er!! GRATULERER SÅ MYE DOLLYPOPP!! *HURRA*
Lunajenta og Alvegutten Skrevet 5. desember 2007 #20 Skrevet 5. desember 2007 GRATULERER SÅ MYE, DOLLYPOPP!!!! Så gøy å høre at det endelig klaffet for deg, jeg har jo også fulgt med deg vettu;) Kos deg med din voksende mage, lykke til! Stor klem:)
orkide75 Skrevet 5. desember 2007 #22 Skrevet 5. desember 2007 GUD FADER FOR EN GLADNYHET:) har fulgt med deg fra sidelinjen, og gravid og full av hormoner som jeg er, så blir jeg rørt og vannvittig glad på din vegne:) nyt jula og den voksende spiren:) mange klemmer fra meg som er i dag begynt på min 10 uke:)
twoboys & a girl Skrevet 5. desember 2007 #23 Skrevet 5. desember 2007 Gratulere så mye:o) Vet absolutt hvordan du har det, bortsett fra at hos meg tok det 4 år å bli gravid med første. Lykke til:o)
Labambie Skrevet 5. desember 2007 #24 Skrevet 5. desember 2007 Virkelig gratulerer!! Jeg har også fulgt med på historien din, og nå kan jeg ærlig talt si jeg er litt rørt! Litt smått tårer i øyekroken.. Veeeeldig fortjent!!
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #25 Skrevet 5. desember 2007 Tuuusen takk alle sammen,så koselig at så mange har fulgt med meg:-) Har ikke gått opp for meg enda...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå