Gå til innhold

Hurra! Jenta mi er her!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg fødte et fantastisk lite under av en jente lørdag kveld, 1.desember. 2790g og 48cm var ho. Fødselen gikk veldig greit og jenta virkar rolig og samarbeidsvillig :) Vi kom heim i går og no kosar vi oss masse!

 

Gratulerer til dere andre som har født og lykke til til dere som fortsatt venter!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye med tulla di :)

min tulle er akkurat 14 dager i dag, og hun sover hele natta igjennom :)

vi storkoser oss hjemme :)

 

Skrevet

gratulerer så mye!!!

Skrevet

Jippi!!!!!

 

Lykke til....;)

Skrevet

Hei!!

 

 

Gratulerer så mye med overstått fødsel!!! Så fint at alt har gått bra med både mor og barn og far selvfølgelig:-)

 

Ikke mange igjen av oss i Sagenegruppa som ikke har født ennå. Har tre uker til termin og er veldig spent på når det store vil skje.....slimproppen gikk ofr noen uker siden, så det er vel ikke altfor lenge igjen nå.

 

Masse klemmer og lykkeønskninger fra

Skrevet

Gratulerer så mye!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...