bruse Skrevet 5. desember 2007 #1 Skrevet 5. desember 2007 Eg fødte et fantastisk lite under av en jente lørdag kveld, 1.desember. 2790g og 48cm var ho. Fødselen gikk veldig greit og jenta virkar rolig og samarbeidsvillig Vi kom heim i går og no kosar vi oss masse! Gratulerer til dere andre som har født og lykke til til dere som fortsatt venter!
pandabjørn Skrevet 5. desember 2007 #3 Skrevet 5. desember 2007 Gratulerer så mye med tulla di min tulle er akkurat 14 dager i dag, og hun sover hele natta igjennom vi storkoser oss hjemme
hiboso Skrevet 5. desember 2007 #6 Skrevet 5. desember 2007 Hei!! Gratulerer så mye med overstått fødsel!!! Så fint at alt har gått bra med både mor og barn og far selvfølgelig:-) Ikke mange igjen av oss i Sagenegruppa som ikke har født ennå. Har tre uker til termin og er veldig spent på når det store vil skje.....slimproppen gikk ofr noen uker siden, så det er vel ikke altfor lenge igjen nå. Masse klemmer og lykkeønskninger fra
XXIII.VI.MMVI * XXI.XII.MMVII Skrevet 5. desember 2007 #7 Skrevet 5. desember 2007 Gratulerer så mye!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå