Gjest Skrevet 5. desember 2007 #1 Skrevet 5. desember 2007 -Håret mitt vil ikke samarbeide -Jeg har fått SPYSJUKA -Jeg er forkjøla -Øyet mitt en kjempe hovent og jeg ser ikke noe -Leiligheten er skitten, det var tid for den store julevasken i dag, men jeg orker ikke -Blakk som ei kirkerotte -Unger som ikke sover om natta -MENSEN, for første gang siden august 2006 -Hull i tanna -Studentweben min nekter å semesterregistrer meg -Bokklubben har sendt bok, som jeg hadde avbestilt IGJEN -Vasken lekker -generellt bare en MØKKADAG!
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 5. desember 2007 #4 Skrevet 5. desember 2007 Jeg var superfornøyd med dagen i dag jeg. Helt til jeg klarte å gjøre det helt store: Nemlig å miste kanina til lillebop!!!!! Av alle ting i denne verden!!! God bedring!
Lille Ollebolle Skrevet 5. desember 2007 #5 Skrevet 5. desember 2007 Du fikk hvertfall min dag til å se bedre ut... Hadde spysjuka med diare i hele går.... Så jeg føler med deg der. Fremdeles litt kvalm og uggen i magen. Er tett i nesen og forkjølet. To "syke" turbobarn hjemme.. Ekkle store gryter med komlerester som skulle vert vasket. (Satte dem ut på terrassen for å slippe å kjenne lukta) 2 toalett som burde vert skrubbet. Ikke den beste dagen nei... Håper du våkner helt frisk og uthvilt i morgen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå