dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 5. desember 2007 #1 Skrevet 5. desember 2007 Det her er det sykeste jeg har vært med på. Etter 2,5 år som prøvere ser det ut som det har flyttett inn en spire her også-) Fikk helt sjokk da dama sa GRATULERER DU ER GRAVID...... Fått time til UL og greier. HURRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!
Kjærlighet <3 Skrevet 5. desember 2007 #2 Skrevet 5. desember 2007 Gratulerer!!! :-) Etter så lang tid som prøver er det virkelig vel fortjent!! Kos deg!! :-D
madde på pergo Skrevet 5. desember 2007 #3 Skrevet 5. desember 2007 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Har fulgt med deg leeeenge!!!!!! Endelig!!!! GRATULERER!!!!!!!!!!! Nå ble jeg glad!
SassyMom Skrevet 5. desember 2007 #4 Skrevet 5. desember 2007 OH MY GOD HURRAAAA *hopp-og-sprett-dans* Kos deg med spiren, du har gode nyheter å dele i julen )
Truseprinsesse Skrevet 5. desember 2007 #5 Skrevet 5. desember 2007 GRATULERER MED SPIREN!!! Hurra hurra hurra! Nå blir dete vel skikkelig deilig jul, tenkjer eg. Lykke til videre med den bittelille i magen din.
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 5. desember 2007 #6 Skrevet 5. desember 2007 Så fantastisk, gratulerer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Endelig er det din tur:-) Masse lykke til i den fantastiske tiden du har foran deg:-)
Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 5. desember 2007 #7 Skrevet 5. desember 2007 Åh, så sinnsykt bra:) Var du å tok blodprøve og fikk svaret eller siden ei dame sa du va gravid;) Må være en så fantastisk følelse etter så lang tid som prøver:) GRATULERE!!!!
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 5. desember 2007 #8 Skrevet 5. desember 2007 GRATULERER SÅ UTROLIG MASSE!!!!! Jubler med deg her nå Smilet klistra seg fast, he he. lykke til videre med voksende mage og forventninger og spenning. Kos deg helmax!! Dette har dere virkelig fortjent
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #9 Skrevet 5. desember 2007 Dette var første prøverør,er helt sykt at det gikk:-) har også 6 egg på frys. må ta blodprøve uansett om man får tanta eller ikke,så jeg har klart å ikke teste:-) elsker den dama i tlf tror jeg...hehe. Tuuusen takk forresten:-)
Gjest Skrevet 5. desember 2007 #10 Skrevet 5. desember 2007 Å. HERREGUUUD!!!!!!!!!!!!!!!!!!! )))) Så helt utrolig bra!!!!!!!!!! Jeg ble helt skjelven på dine veier jeg!! Graulerer såååååååååååååååååå mye!!!! )))
moki, har fått sin prinsesse! Skrevet 5. desember 2007 #11 Skrevet 5. desember 2007 GRATULERER SÅÅÅ MYE DOLLYPOPP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Veldig koselig å se at det nå lykkes for dere etter så lang tid! Alltid ekstra hyggelig å se at noen som har vært her inne lenge til slutt får det til. Da blir vel dette årets julgave i form av gla`nyheter til hele familien?! Ønsker deg og familien lykke til videre:)
Gjest Skrevet 5. desember 2007 #12 Skrevet 5. desember 2007 Endelig!!!!!!!!!!!!! Gratulerer så mye til dere begge!!!!!!!!!! Mange klemmer:)
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #13 Skrevet 5. desember 2007 Det er ikke en dårlig julegave nei!!! forteller det til mamma og kanskje svigers i dag(siden mamma vet om at vi har gått igjennom forsøk),resten av fam får vite det på julaften:-)
LoVeLaDy Skrevet 5. desember 2007 #14 Skrevet 5. desember 2007 åhh, gratulere såååå mye!!!! NÅ ble jeg gla:D
Jelly Belly Skrevet 5. desember 2007 #15 Skrevet 5. desember 2007 GRATULERER DOLLYPOPP!!!!! Jeg er så glad på dine vegne at jeg får ikke sagt det engang!! Hurra hurra hurra!! Du får gratulere mannen fra meg også! Like stor dag for han tipper jeg.. Synes du skal ta en CB bare for å se krysset!!! Grattis igjen..
rosered Skrevet 5. desember 2007 #16 Skrevet 5. desember 2007 Gratulerer deg her og jeg:) Og ønsker deg velkommen inn på 1.trimester:)
Mamma`s lille venn + spire ;) Skrevet 5. desember 2007 #17 Skrevet 5. desember 2007 Å HERREGUD! Gratulerer!!!!!!!!!! D er jo helt uvirkelig!
2 fine små Skrevet 5. desember 2007 #18 Skrevet 5. desember 2007 Aah, hjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelpe meg saa utroooooooooooooooooooooooooolig stas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wow.....blir helt roert jeg, gratulerer saa utrolig mye. Vi andre kan ikke helt fatte hva dette innebaerer, hva det vil si for deg aa vaere gravid naa, men det maa jo bare vaere helt vanvittig ufattelig og stort. Kos deg masse og ha et fantastisk svangerskap!! =o)))))) Deeeeeeeeet er litt av en greie, glad jeg bare snek en mnd i koeen, puh.....fikk jo rent daarlig samvittighet... ;o)) Neeeeeeeeida, men utrolig kos, velkommen etter. Klem klem klem fra meg.
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 5. desember 2007 #19 Skrevet 5. desember 2007 Må gratulere deg her inne også jeg, dette var utrolig gøy å høre!! Gratulerer så masse igjen!!! Er det noen som fortjener dette, så er det helt klart deg!! *Finner ikke helt de riktige ordene!!*
Gjest Skrevet 5. desember 2007 #20 Skrevet 5. desember 2007 Gratulerer!!! (jeg er på besøk fra 3. tri...) Gled deg til alt du har i vente, det er helt fantastisk!!!!!!! :):):)
Tez_ Skrevet 5. desember 2007 #21 Skrevet 5. desember 2007 Så BRA!! Gratulerer masse...har lest en del av innleggene dine! =) Suger til meg støv!
Gjest Skrevet 5. desember 2007 #22 Skrevet 5. desember 2007 Gratulerer så mye...Dette har du virkelig fortjent!!! Lykke til videre.... Klemmer<3
Lillegull og spiren Skrevet 5. desember 2007 #23 Skrevet 5. desember 2007 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ ÅÅÅÅÅÅÅ ÅÅÅ Å ¤¤¤¤¤¤GRATULERER SÅÅÅ MASSE:) Det er jo heeeeeeeeeeeeeeelt utroooolig.. endelig var det din tur:)så utrolig heldig du er:) gratulerer med den lille spiren og den voksende magen:) fkk tårer jeg nååååå jippi:) for en fantastisk julegave:) dette var gøy:) og gir meg håp:)
LilleFrøkenL Skrevet 5. desember 2007 #24 Skrevet 5. desember 2007 Gratulerer så mye!!!!!!!det var virkelig kjekt å lese at du har blitt gravid:) det er fortjent:)lykke til med spiren:)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 5. desember 2007 #25 Skrevet 5. desember 2007 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!!!!!!!!!!!!! Så gode nyheteter! ENDELIG ble det din tur! Gratulerer sååå mye!!!!!! Kos deg masse med den voksende magen, og lykke til med svangerskapet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå