Gå til innhold

"strekksmerter" i magen?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har de siste dagene følt smerter på magen. På sidene, under ribbeina og øverst ved mellomgulvet+litt i ryggen. Magen er mye hard. Er dette normalt? Når "vokser" magen mest ila svangerskapet? Er 30+1.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er i uke 31+3 og har hatt lignende opplevelser de siste ukene. Men jeg kan ikke si at det har vært i øvre del av magen, heller nederst mot underlivet og magen blir steinhard. Dette er mitt andre svangerskap og jeg kan ikke huske at det var sånn sist. Kommer kanskje ann på om det er gutt/jente og hvordan baby`n ligger der inne. Sist bar jeg magen veldig høyt oppe og fikk en gutt, nå bærer jeg magen veldig langt nede og venter en jente. Vet ikke om det har noe å si. Har hørt andre som har opplevd lignende også, så det er nok helt normalt.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føles litt som om muskulaturen ikke helt strekker til. Reagerer av og til over at jeg får litt dårlig holdning og liksom "krummer sammen" overkroppen. Da blir ovre bukmuskulaturen alt for kort. Jeg har svømt endel i det siste, og det er ikke noe som er så deilig som å gå i det varme bassenget og tøye ut skikkelig etter en god svømmetur. Det har hjelpt meg masser! Verst blir det viss jeg stresesr mye, da blir magen min steinhard og kan godt bruke et dygn på å roe seg ned igjenn. Håper det går bedre med deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...