Gå til innhold

Ting bedrevitere sier..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herreguud så irritert jeg blir på folk til tider! Er snart 6uker på vei, og går på folat fordi legen min sa at det var lurt. Kom opp i en diskusjon med et vennepar som er småbarnsforeldre, de bare "Folat? Nå må du ikke blir så hysterisk lille venn. Dette er jo helt unødvendig å bry seg om". Andre ting "Er du kvalm nå? Er ikke det noe du bare innbiller deg? Det er jo altfor tidlig å ha noen symptomer nå" Ei gravid på jobben: "Er du sikker på at du er gravid? Tror nok du må ta mange flere tester før d kan være sikker ja!"

Har tatt to krystallklare cb digital, legen sa det da ikke var nødvendig å ta en til på legekontoret siden de bruker samme test der. Dessuten VET jeg at jeg er gravid. Visste det FØR jeg tok første testen. Hvorfor sier folk slike ting...For å dra ned humøret mitt å tråkke på gleden min?? Blir så provosert

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hallo?!?!?! tror nåkk du vet best selv hva du er å ikke!! dem har jo ikke noe med det å gjør?? Å nei, det er ikke for tidlig å ha symptomer nå, jeg var kvalm fra uke 5 til jeg var over 3 mnd på vei, så det er bare tull.. selv om hun ikke var det, så bestyr ikke det at du ikke kan være det...

Hun venninda di er ganske frekk synest jeg.. tror jeg hadde sendt noen komentarer tilbake til hu der ja...

Skrevet

når jeg ble sykemeldt, sa ei på jobben.. at faen som du syter.. ei jeg kjenner hu er like langt som deg og hu ekke kvalm engang. folk tror man finner opp symptomer. Dritt lei

Skrevet

Ja nettopp..Med venneparet var det MANNEN som var verst (!?!)..Nei..ÅÅåå..så deilig å få ut frustrasjonen...Takk til dere over=)

Hilsen fra trådstarter

Skrevet

Var det mannen som sa mest?? det er jo dem som vet minst om graviditet!! så da hadde jeg nåkk bedt han om å holde kjeft, å ikke si ting han ikke har peiling på... Ja det er deilig å få ut frustrasjonen;)

hehe;( bare hyggeli du;)

Skrevet

Man får trøste seg med at noen av de får igjen så det synger. Ei på jobben til dama til faren min hadde klaga i årevis på gravide sytere som ikke gadd å jobbe. SÅ ble hun på tjukken selv; kvalm HELE svangerskapet + bekkenløsning. JObba ikke etter 2 måneders graviditet og var MASSE på sykehus. Passa kjeften sin etter det ja. (LITT skadefro vi andre da...:) )

Skrevet

Og naar menn snakker om födsel og hvor lett det er "fordi kvinnene i Afrika gjör saann og saann".

Skrevet

ååååå....kjenner bare det bobler i meg nå og det er ikke gass eller spark...jeg er ca4mnd på vei nå og var skikkelig plaget med kvalme,søvnmangel og irritasjon fra ca uke 7-8 og frem til for to uker siden,søvnmagel og lite matlyst henger fortsatt igjen...var ingen som trodde det var pga graviditeten,spesielt ikke sambo...også en gang jeg var på besøk hos svigers,er vel en måned siden,nevnte jeg at jeg følte ubehag og at det til tider stakk og var litt vondt når babyen sparket,nei da fikk jeg bare hånlatter fra svigerinna mi og hun sa bare "ja,haha,hvordan skal det gå med deg når han virkelig begynner å sparke da" som om jeg ikke kunne kjenne sånt ennå liksom,det var jo ikke så vondt at jeg skrek av smerte,var bare småvondt...bare fordi hun ikke har hatt det sånn med sine to,betyr det ikke at andre kan oppleve det sånn...men jeg får nok den siste latteren der ihvertfall,for hun hadde dilla på pizza og burger og gikk opp 30kg eller noe (og har fortsatt ikke tatt det av,minstemann er 5år...) og jeg har totalt avsmak fra junkfood og brekker meg nesten bare ved tanken på ekkel,klissete burger...

syns folk bør tenke litt over at ikke alle svangerskap er like og det finnes ingen fasit for hva du skal kjenne og når!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...