Gå til innhold

Sukk, nå er snart perm´en over :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gruer meg litt til den harde hverdagen begynner..

Jeg har nettop fått meg ny jobb, med litt lang reisevei.

Jeg gleder meg jo til å begynne å jobbe, men jeg gruer meg til stresset, henting og levering i hui og hast, alt for sene middager, slitne unger og for lite overskudd og tid til alt og alle..

Heldigvis har jo pappaen klart å spre pappapermen helt til 1. april, så vesle-snuppen blir det ikke synd på, og det starter jo ikke for alvor riktig ennå...

Flere som gruer seg til å hive seg utpå igjen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja sukk, da er vi to... Jeg begynner på jobb igjen på mandag, gleder meg til å jobbe igjen, men får vondt i magen med tanke på at tida er over, det er trist og vemodig -man får den jo aldri igjen!! Pappa'n skal være hjemme ut desember, så er det familiebarnehage fra 2.januar.. DET gruer jeg meg til...

Og som du sier... levering og henting i barnehage tidlig morgen og sene ettermiddager, bare se gullet noen timer om dagen... men det er jo sånn hverdagen har blitt desverre, trøster meg med at vi ikke er alene om å ha det sånn.. Så jeg skjønner hva alle mente når de sa i begynnelsen av permisjonstiden -kos deg for tida går så alt for fort!

DET KAN JEG SKRIVE UNDER PÅ!!!!

Snufs... ;-(

Skrevet

Sukk, ja..tida går altfor, altfor fort!!Vi trilla forbi helsestasjonen i dag, og jeg synes vi akkurat var der med en liten tulle på 9 dager og nå er hun straks 9 mndr..hjelp, så fort det har gått!Jeg gruer meg så innmari til barnehage-start, kan ikke fatte at noen andre skal ta seg av lille gullet vårt maaange timer hver dag..men det er enda noen måneder til heldigvis!Men vi er bra heldige som har fått disse små, så får vi ta godt vare på alle de gode stundene, også etter at perm'en er over! :-) (..og forhåpentligvis blir det en lillesøster/bror her etter hvert..) ;-)

Skrevet

Off ja går alt for fort. Jeg skulle egentlig begynt på jobb i jan, men har en del ferie til gode (10 uker) så skal jaeg ha en mnd perm uten lønn, så jeg begynner ikke før 2.mai. Lillemann begynner bhg i aug så det hjelper. Pappaen jobber offshore. Så har jeg 5 nye uker med ferie til sommeren..

Men kjenner det er litt vemodig at denne tiden nærmer seg slutten

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...