Gå til innhold

7th heaven.. noen som har sett på denne serien?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syntes det var en koselig serie, men så begynte jeg å jobbe, og da ble det slutt på å følge med på den. Så den tilfeldigvis for ei stund siden, og da var det plutselig mange ukjente. Pastor camden kom alene hjem fra ferie(?) og og ruthie var i Frankrike eller noe... Den siste episoden jeg så, var da lucy fødte så det er ei god stund siden ja. Er det noen somkan si kort om hvordan det har gått med de ulike personene? mangt man lurer på når man blir sittende hjemme igjen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

takk for det. Når man ikke er hjemme på dagtid mer, og ikke er flink til å surfe på nettet, kan man være glad man har denne siden.

Skrevet

takk for det. Har allerede sjekket ut den første linken.. Syntes dette var en grei serie å se når jeg var hjemme, tenkte ikke mer p den, men ble nysgjerrig da jeg tilfeldigvis så en meget senere episode.

Skrevet

Må blande meg litt jeg.... Får man sett episodene på TV.COM?

Skrevet

Nei, man må laste de ned på feks mininova.org eller www.fulldls.com.

www.tv.com er for alt annet, ergo datoer, nyheter om tv-serier, sesong og episodeoversikter med synopser og anmeldelser og mye mer.

Praktisk når du ikke gidder å lide seg gjennom tv2 og tvNorge sine reklamepauser og vilkårlige forkortelser av scener og programmer. So you think you can dance er for eksempel mye mer givende når de ikke kutter vekk halvparten av kommentarene. Greys Anatomy er også mye mindre smertefullt å være avhengig av når man vet når den neste episoden kommer, og at du kan laste ned to eller tre om gangen når du vet at en av episodene ender i en cliffhanger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...