Gå til innhold

Noen m erfaringer ang KS v Drammen SS?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal kansje ha KS ved Drammen SS i mars/april..men er det noen som har erfaringer ang dette? Er det vanskelig å få igjenom eller er det noe jeg burde forbrede meg på?? :) Min gutt nr 2 dette::))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde KS ved Drammen for 6 år siden. Om det er lett å få KS kommer vel ann på grunnen til at du ønsker KS da...

Jeg fikk KS grunnet traumatisk fødsel med førstemann. Da jordmor sendte søknaden om KS til sykehuset, sendte jeg og mannen min samtidig med et brev om hvordan vi hadde opplevd min tidligere fødsel og begrunnet hvorfor vi ønsket KS denne gangen.

Ble innkalt til samtale til sykehuset hvor vi hadde møte med en kvinnelig fødselslege. Der fikk jeg mulighet til å forklare meg om mine følelser rundt min tidligere fødsel, deretter forklarte hun ulempene med KS, at det beste var å føde naturlig. Hun forklarte også at hun ikke gjorde jobben sin hvis hun ikke forsøkte og "overtale" meg til å føde naturlig. Da jeg sa at jeg forstod risikoen med KS, men at jeg ønsket dette fremdeles var det ikke noe problem. Vi ble enig om dato for KS på dette møtet.

Syntes jeg ble møtt på en veldig fin og poffesjonell måte. Legen hadde også lest brevet og lagt stor vekt på det....

Må også nevne at jeg hadde med meg mannen min som moralsk støtte.

Lykke til

Skrevet

takk for svar:)

Jeg viste ikke hvordan man gikk frem jeg..

Jeg fikk en gutt i -06,som blir 2 år når denne gutten kommer:)

Har fortsatt prob med å holde på luft og etc..etter denne fødtselen som er 20 mnd siden. hadde da ruptur 3a. Det var ingen fæl fødtsel, smertene kom i ettertid.fikk ikke sitte på 6uker osv. ikke hvert på do..

Da vet jeg hva som skal skje på disse samtalene man hører så mye om.

Takk igjen for svaret:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...