Gå til innhold

ER SÅ LEI MEG. HAR NÅ KRANGLET MED MIN MOR

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så lei meg og sur samtidig. Har kranglet med min mor. Er uenig i en situasjon som jeg provde flere ganger å fortelle hun at jeg har egentlig ikke gjort noe gale.

Men hun er en veldig hisig damme, skrekk til meg lenge i telefon mens jeg provde å forklare meg, hin lå på i tlf.Jeg ringte igjen og sa at det var urettferdig at hun behanler meg så dårlig og at jeg er lei at hun skrikker til oss alle (hele fam.) når det passer hin, at jeg er ikke en liten barn lenge. Selfølgelig ble hin endå mer sint og då klikket det for meg og skrekk til hun at jeg har rett på egen menning og at hun kan ikke skriukke og stire oss som det passer hun pga jeg er voksen.

Dette blir ikke noe bra av. Regne med at hun nekter å komme til jul. Må si i min forsvarer at hun alltid lage stirr ijul sesongen .

Er så lei av instillig hunnes når det gjelder meg og min søster. Alle andre har rett men aldri vi i følge hun.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mangen srive feil. Beklager :(

Skrevet

Uff leie saker. Ofte lurt å ligge litt lavt i terrenget en stund etter sånne episoder, vent til hun tar kontakt igjen, da har hun forhåpentligvis kjølt seg ned. Og så skjønner hun nok at du mener alvor hvis du ikke lar høre fra deg på en stund. Lykke til - klem:-)

Skrevet

Huffda... Jeg har ikke kranglet med min mor siden jeg var barn, så dette er litt vanskelig for meg å sette meg inn i. Skjønner ikke at voksne folk krangler høylydt når alle voksne burde kunne diskutere sakelig... men men..

Lykke til, det ordner seg nok!! :)

(Og du må ha hatt det skikkelig travelt når du skrev dette... ;)

Skrevet

La henne implodere der hun sitter. Ikke mat henne med mer oppmerksomhet dersom hun nekter å høre på ditt ståsted, og ha en deilig jul uten henne.

Jeg vet hvor ille det føles å krangle med sin mor, men det er enda verre å bare la henne overkjøre deg og din familie. Du har vært flink som sa i fra til henne, og nå må du stelle pent med deg selv og dine. Enten så klarner hun, eller så tar du kontakt en gang du orker å prøve igjen. Ha jula i fred og kos deg med din selvvalgte familie og din søster.

Skrevet

Ja, akkurat. Vi la hun overkjøre oss alltid. Pleier ikke å si noen ting pga hun blir bare dritt sur og skrikker hysterisk til oss men det er mye meg og min søster irriterer oss over når det gjelder hun bla ay hun ikke ser til sinne barnebarn eller ringer for å høre hvordan det går med de. Men når julen kommer er det hun som skal bestemer hvor vi skal være og hvem som skal være med, til og med meny bestemmer hun.

sorry at jeg klager nå men har ikke samboer hjemme, han er på job til neste uke og har ingen å snakke om dette med :(

Skrevet

Synes du og søsteren din skal ta styringa selv, jeg! Deres tur til å overkjøre - eller overse henne. Lykke til !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...