snartmammafor2_41+1 Skrevet 5. desember 2007 #1 Skrevet 5. desember 2007 det blir vel ikke farlig for babyen?
Gjest Skrevet 5. desember 2007 #2 Skrevet 5. desember 2007 HOPPE TAU??? ) Ja, hadde jeg bare orket det, så! Tror ikke det kan være skadelig for babyen, akkurat, men som den flodhesten jeg føler meg for tiden, er ikke hopping det jeg ville satt i gang med. Men vær så god!
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2007 #3 Skrevet 5. desember 2007 å hoppe tau var jo en kjent metode for ca.60 års siden,for å sette igang fødslen,for de som klarer og orker. lykke til med hoppetauet
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2007 #4 Skrevet 5. desember 2007 De anbefaler gravide ikke til å hoppe tau. Ville spurt lege eller jordmor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå