Gå til innhold

Hva gir dere barna deres i julegave?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ferdig med julegaver til eldstemann på 4 år, men jeg synes det er vanskelig å finne på noe til minstemann på 9 mnd - han ønsker seg jo ikke så mye ennå ;-).

Han har jo arvet ca en million leker, pluss at han har fått noen nye selv også. Dessuten får han mest sannsynlig leker av begge sider besteforeldre, pluss tante og onkel, så jeg tenkte meg noe annet enn dét..

Noen som har noen lure ideer?

(Fyll på:)

Regntøy til barnehagen (strl 1 år)?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi tenkte å kjøpe bæresele til nathalie, hun er 2,5 mnd...

hun kommer til å få så mye klær og leker fra alle kanter + at hun får en liten leke hver søndag i advent (mest kjekt for mora egentlig- hihi) så vi kjøper noe vi uansett ville kjøpt før eller siden...

Skrevet

Emma ska få en lekekasse hos oss. Ho bi 4 mnd i jula så ho ønske sæ jo ikkje mykje..;) Får leka å klea hos bæsteforeldran å onkla å tante,så då vil ikkje æ kjøpe det.:)

Skrevet

Vi skal gi lekegrind og abonnement i Go`boken. Jenta er 4 mndr. Ellers har jeg ønsket lekekasse, klær og bøker til henne av besteforeldre og tanter og onkler

Skrevet

ulltøy!

bilstol skal vi gi snuppa

Skrevet

Vi skal gi mini learning home og klær. Nå er det vår første så vi har ingenting fra før..

Hva med bilstol nr.2?

Tripp-trapp stol?

Lekegrind?

Dette er jo ting dere må kjøpe før eller siden likevel..

Skrevet

Vi orker ikke pakke inn noe i år.

Vi har alltid skrevet liste over hva barna har fått. Kjekt å se på senere for de :)

Så vi skriver bare på noe av det siste vi har kjøpt til henne. :)

Godt mulig det blir en grøtbolle med navnet hennes på (";)

Noe vi helt sikkert hadde bestilt uansett....

Er jo litt slik i alderen hennes at det er mye de bare "må" ha, mens en hel masse er "veldig kjekt å ha" for oss foreldre :)

Skrevet

Hun skal få en av de to koseposene vi har kjøpt, en tripp trapp stol og sikkert noe ull klær=) Var snakk om å kjøpe gå stol også, mmen det er ikke sikkert enda... Får nesten se hvor langt pengene rekker=P

ååå,jo babycall!!! Det må vi ha, men det har vi også ønsket oss av andre så om hun ikke får det kjøper vi heller opå januarsalget=D

Skrevet

Vi skal kjøpe Mei Tai, men det er jo egentlig like mye gave til meg da (gleder meg sånn til å få den!! hihi).

Også skal vi kjøpe TrippTrapp stol etter jul, men det skal regnes som julegave.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...