Gå til innhold

Skeiv hofte

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren min på 4 mnd er skeiv i hoften da hun ligger på ryggen, har vært på ultralyd men der fant de ikke at det var noe galt, noen flere der ute som har opplevd det samme??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

min var litt skjev tidligere, pga låsninger i nakken og ryggen. Han har kiss, hvis du har hørt om det. Under behandling for kiss fant manuellterapeuten også låsninger i bekkenet, og da blir jo hoftene skjeve. Han er helt bra nå:-) Hvis du vil sjekke noe info kan du sjekke www.barneklinikken.com (www.kiss-kidd.no er for tiden nede). Vi har fått behandling hos barneklinikken.

Skrevet

sønnen min har også skjevt bekken pga av kiss.. han får behandling for det nå hos kiropraktor. Du kan jo bestille time og få det sjekket der. Koster litt penger men. Best å få det sjekket ut. Har datteren din skjevt hodet også, eller at hun ligger mest på ei side? Isåfall tegn på kiss

Skrevet

Vi går hos manuellteraput og han ville ikke behandle henne før vi får tatt ny ultralyd, men kansje kiropraktor er noe..vi skal inn på Riksen til ny ultralyd så får vi se hva de sier .. hun ligger også sjeft med nakken, men den er blitt mye bedre så det er nok kiss hun har..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...