Gå til innhold

Morsmelkbanken??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei er det noen som har erfaring med å gi melk til sykehusene? Er det masse jobb? store krav til hygiene osv? hva får man betalt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

personlig har jeg ikke peiling, men om duringer ditt lokale sykehus, så kan nok de fortelle deg, evt sende deg den informasjonen du trenger

Skrevet

man må teste både blod og melk før man får får bli giver. man må også svare på et skjema.

om det er masse jobb aner jeg ikke. det blir vel til det du gjør det til selv tenker jeg. du får ihvertfall 140kr. literen så hvor mye/lite/ofte/sjelden du vil pumpe og levere får være opp til seg selv.

du må levere melken selv.

ta kontakt med sykehuset der du bor og hør om de har melkebank så får du videre info derfra.

Skrevet

Det er et skikkelig pes. Ikke verdt pengene synes jeg. Det er masse krav til hygiene, du må koke alt utstyr mellom hvert bruk, vaske puppene etc. De tester bakterieinnholdet i melken og er det for høyt så kaster de den og du får ikke betalt.

Dessuten kan du jo nesten ikke spise noe mat, de har masse regler for alt du ikke kan spise. Dessuten kan du ikke bruke noen form for medisiner, ikke reseptfrie en gang.

Dessuten har de helt håpløse åpningstider, i hvert fall i Oslo. Bare åpent noen timer på formiddagen, så da må man drasse på kjølebag og unger på slep på buss og trikk for å få levert melken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...