Piken på landet Skrevet 5. desember 2007 #1 Skrevet 5. desember 2007 Gleda meg te julabord me jobben te mannen min i helgå. Julabordet e i Egersund, på grand hotell me middag og revy, å si me bur ganske langt herfrå, så sko me få øvenatting og. Tog det som ein selvfølge at då blei det øvenatting på grand hotell. Då kan me reisa ner litt tidligt, sjekka inn, gå litt i julabyen, gå på rommet å gjer oss klar, åsså gå te middagen. Gleda oss skikkeligt. Skaffa barnavakt te heile lørdagen og søndagen, å sko skikkeligt nyda det. Me sa og nei te å var me to vennepar på hyttetur pga dette. Så i dag fekk mannen min telefon. "Hotellet" me ska øvenatta på e Bens kafè! Dette e et motell rett ved E39, halvsjabby, typisk stoppeplass for trailerar.1,5 mil i frå Egersund. Maen blei sjikkeligt sure og e frista te å avlysa heile driden. Eg sitte bare å ler...
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 5. desember 2007 #2 Skrevet 5. desember 2007 Jeg kan godt forstå at det ikke blir helt som planlagt da ja, Bens er jo ikke den beste plassen i verden,men jeg har aldri overnattet der,så jeg vet ikke helt standaren. Hva er vitsen med å ha overnatting,når dere må ta taxi så langt uansett. Hvor reiser dere i fra?
Piken på landet Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. desember 2007 Har mellom 1 - 1,5 timers biltur, pluss ferja på 45 min. Å dei ferjene går kje heila tiå på ein lørdagskveld liksom. Trur kje det e så lett å få tag i taxi heller ein lørdagskveld midt i julabordsesongen. Så nå blir det te at me kjøre ner, å kjøre heim igjen samme kveld. Blir ein litt tidlige kveld, men når me allerede må kjøra te Bens kafè for å legga oss, så e me allerede et stykke på vei. Eg e jo gravide å kan kje drikka alligavel (ikkje at eg e så harde på flaskå uansett men....), så eg e sjåfør :-) Blei nok kje heilt den kjekka helgå me hadde sitt for oss nei...
Brummeline3barnsmor Skrevet 5. desember 2007 #4 Skrevet 5. desember 2007 Dere kan jo betale mellomlegget selv å bo på grand likevell..
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 5. desember 2007 #5 Skrevet 5. desember 2007 Må barra spør. E du fra karmøy? Heheh ikkje heilt det dåkke hadde sitt føre dåkke då nei, men dåkke får gjør det besta utav det. Ønske dåkke ei god helg
Piken på landet Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 5. desember 2007 Nei der e fullt på alle hotell i hele byen desverre. Trur kje det va meiningå fra arbeidsgivar si sia at det sko bli Bens, men di fekk kje andre plasser. Har vel ein mistanke om at de ikkje har vært så tidligt ude me å bestilla....
Piken på landet Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 5. desember 2007 E kje frå Karmøy nei :-)
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 5. desember 2007 #8 Skrevet 5. desember 2007 ok. Syns barra dialekten virka så kjente;-)
Piken på landet Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #9 Skrevet 5. desember 2007 Ja me e jo i frå sama fylke, men eg bur ganske langt frå Karmøy. Bur i Strand kommune ein plass :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå