Gå til innhold

helsikkerns pupper, hjelp takk!


Anbefalte innlegg

Skrevet

SItter å prøver å pumpe meg, men får jo ikke ut noenting!!! Vil så gjerne finne på noe med guttene mine i morgen og da må snuppelupp være hos pappa. Jeg har prøvd å pumpe pupp 2 etter at snuppa har spist av pupp 1 for da er jo utdrivningen "på"... Kan det hjelpe med sånn nesespray? ÅÅÅhh blir så fortvilet også da! dumme pupp!!! Får vel bare være sammen med henne 24-7 til hun blir ett år eller no!!åh.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har sikkert satt sammen pumpa feil, slik at det ikke blir noe vakum.

Skrevet

Jeg pleier å la han suge på pupp 1 førså å flytte han til pupp 2 å pumpe vidre på 1ern:P da pleier det å komme mer og fortere

Skrevet

Prøv heller å pumpe før du ammer. Jeg får i allefall ut mye mer da, akkurat som om utdrivningen dabber av om jeg ammer først. Har hørt om flere som må gjøre det samme...

Om du har problemer med å få igang utdrivningen med pumpa kan du se på babyen, se for deg at hun ligger ved puppen.

Skrevet

Jeg slet masse...helt til jeg fant ut at pumpa var satt sammen feil......Gjør også slik som Kate77 sier, da kommer melka, MED vakum i pumpa :-)

Skrevet

Forresten finnes det jo noe som heter erstatning også. Kan da ikke gjøre noe skade å gi det en gang i blant! Du kan få kjøpt ferdig utblandet så slipper du å kjøpe en diger boks. Vi har i allefall litt stående i tilfelle det jeg har pumpa ikke er nok.

Skrevet

første gang jeg prøvde å pumpe meg, fikk jeg det ikke til...ble skikkelig deppa:(:( men en dag da jeg hadde veldig spreng, fikk jeg det til!! da kom det mye også:) kan godt hende jeg monterte den pumpa feil første gangen... selv om jeg tviler... for der var jo vakum, men som sagt; prøv når du har spreng:):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...