DolphinGirl Skrevet 5. desember 2007 #1 Skrevet 5. desember 2007 Tenker jeg melder meg ut herfra. Mannen min har gått fra å være SUPERklar for baby til å ikke ville ha baby på leenge likevel. Jeg som begynte å bli veldig klar... Jaja, da var han nok ikke voksen nok, likevel... Må nok bare innse at mannfolk kan være nokså selvsentrerte! Jaja, ønsker i alle fall all mulig lykke til dere andre da! Håper deres planer fortsetter som før! )
AO3 Skrevet 5. desember 2007 #2 Skrevet 5. desember 2007 Huff, det hørtes ikke noe særlig ut. Men man kan jo i og for seg forstå at det kan virke veldig skremmende for mannen, også. Det er jo ikke noen fysisk forandring for dem, men bortsett fra det, forandrer jo deres liv seg like mye som kvinnens. Den mentale omveltningen er like stor - eller skal i alle fall være like stor, hvis begge parter er like involvert i barnet. Jeg går rundt i spenning og venter på hva samboeren min sier "på nyåret". Nå ser det ut til at han trives i ny jobb, så jeg håper han ikke får superpanikk og utsetter hele greia. Jeg håperhåperhåper han blir med på januarprøving, men er slett ikke sikker. Her en dag sa han at det han var mest redd for, var at vi skulle miste det fine vi har nå. Samtidig tror jeg han er redd for at noe skal skje med meg. Det er ikke så lett å la være å mase, men jeg prøver...
DolphinGirl Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. desember 2007 Ja, han var så klar så klar, og han har en unge fra før, så det skulle jo ikke være så skremmende. Men han fikk et supert jobbtilbud og vil heller tenke karriere... når jeg endelig begynte å tenke at det finnes viktigere ting i livet enn en karriere... Skal ikke være enkelt gitt.. Håper i alle fall at du får din samboer med i januar da! ) Lykke til - jeg klarer garantert ikke å unngå å være her inne og følge med hvordan det går med dere andre... .-P
Venter på 3_de spire Skrevet 7. desember 2007 #4 Skrevet 7. desember 2007 Det var dumt DolphinGirl!!! Ble lei meg på dine vegne!! Disse mannfolka er ikke alltid enkle å forstå seg på. Min mann er ukependler, så det er jeg som har barna hele uken alene. Men det er han som vil ville vente med nr. 3. Hm... Forstå dem den som kan! Lykke til i alle fall, krysser fingrene for at gubben din ombestemmer seg igjen jeg...
DolphinGirl Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. desember 2007 Tusen takk, Venter på 3_spire! )
AO3 Skrevet 7. desember 2007 #6 Skrevet 7. desember 2007 Takk! Får bare se hvordan dette går. Det får vi vel begge! I og med at dere har et barn fra før, er jo den største barrieren overskredet for lenge siden, vil jeg tro. Gi ham et par måneder til å bli vant til ny jobb, så har han nok ombestemt seg! Det er jo ikke så lett for disse mannfolka å tenke på flere ting på en gang, vet du. Min samboer klarte heller ikke å fokusere på både ny jobb og barnelaging på en gang, selv om jeg ikke hadde noe problem med det...
Nummer tre <3 Skrevet 7. desember 2007 #7 Skrevet 7. desember 2007 ååhh.. så kjedelig da DophinGirl! vet ihvertfall hvor skuffa jeg hadde blitt om det samme hadde skjedd meg! håper du ikke fortviler for mye og at du kan smøre deg med tolmodighet! det viktigste er at begge er like klare da! tror ikke forholdet holder så bra om det bare hadde vært den ene som ville ha... håper du stikker innom fra tid til annen da! og hilser på! og at du kommer tilbake som prøver snart! Bare gi han litt tid.. plutselig blir han klar igjen vettu..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå