Nit@™ Skrevet 5. desember 2007 #1 Skrevet 5. desember 2007 Eller er det litt tidlig. Får litt liten tid skjønner jeg ) Så lurte på å starte litt smått nå?
Sivalur Skrevet 5. desember 2007 #3 Skrevet 5. desember 2007 Nisser alt nå?? Det blir for tidlig synes jeg. Adventsstake og slikt nå, og nisser siste helgen før jul. Det holder. Hos oss går det i tillegg ekstra tregt i år så vi har ikke funnet frem adventslysestaken enda... Får finne den frem nå så vi får brent litt på det første lyset før neste søndag.
Nit@™ Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 5. desember 2007 Oiii da Kine ;o) Ja da kan jeg jammen sette frem litt diskre her! Hater egentlig det kjempestresset rett før jul. Har jo adventslys og stjerne, men nissene har jeg ventet med.... Tror jeg lusker en tur i kjelleren jeg gitt ;o) Det er jo koselig også da!
☆Anonymia☆ Skrevet 5. desember 2007 #5 Skrevet 5. desember 2007 ja syns det er kjempe koslig jeg ) vi pynter hele desember vi )
blond Skrevet 5. desember 2007 #6 Skrevet 5. desember 2007 Venter til siste uka. Mange andre juleforberedelser å holde på med nå.
Sivalur Skrevet 5. desember 2007 #7 Skrevet 5. desember 2007 Hvor lenge har du det stående etter jul da??? For det skal jo stå til 13. dag jul eller noe sånt - eller 20. dag jul. Altså en-to uker ut i januar. Jeg pynter siste uken før jul og når 2. januar kommer er jeg alt lei... Blir nesten for mye å feire jul i 2 strake mnd synes jeg da.
☆Anonymia☆ Skrevet 5. desember 2007 #8 Skrevet 5. desember 2007 hehe vet ikke helt ...tar det nok bort i begynnelsen av januar..
MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 5. desember 2007 #9 Skrevet 5. desember 2007 Eg har et håp om å begynne snart...meeen mannen min e treig!! Klarer ikke finne frem kassene med julepynt selv og han kommer aldri så langt.....Så eg baker og rydder litt istedenfor eg.... Men syns tiden går litt vel fort nå...er jo bare i overkant av 2 uker igjen....Huff..
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 5. desember 2007 #10 Skrevet 5. desember 2007 Jeg hadde bare adventstake,og stjerne,også var min mor her i går,og hun sa hun var ferdigpyntet,manglet bare treet(som kommer opp lille julaften). Det var tre år siden hun hadde begynt å pynte så tidlig sa hun hehe.. Så når hun hadde gått pyntet Silje og jeg huset, vi drar til syden i julen, så er litt koselig å ha litt jul her hjemme først...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå