Anonym bruker Skrevet 5. desember 2007 #1 Skrevet 5. desember 2007 Hei, Lille frøken har hatt løs mage i en uke og hatt skikkelig diare de siste to dagene. Hun har mistet litt lysten på grøt, ellers går både mm og mme ned. - i tillegg gir jeg henne vann så hun får i seg nok væske. Hun har ikke feber.. og i veldig godt humør. Kan nevne at hun er litt forkjølet... og 2 stk tenner på vei. Noen som har noen gode råd?? Veldig takknemlig for svar.. kanskje det er noen matvarer som hjelper magen regulere seg litt. Har hørt blåbærsaft kan være en ide.. er det greit å bruke til en 7mnd gammel baby? Har ringt legen, som hendviste til helsestasjonen.. som igjen sa at så lenge almenntilstanden er bra er det ikke så veldig mye å gjøre med det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå