2 TætteRættÅSlætt<3 FøDt Skrevet 5. desember 2007 #1 Skrevet 5. desember 2007 Nå er det nokk, jeg er blitt shoppoholiker! etter julegave til min mann. har så langt kjøpt han en karen waker victory dress, nitendo wii, å en 3g mobil. Dette synes jeg begynner å bli litt mye.. er dere ikke enig?
Sivalur Skrevet 5. desember 2007 #2 Skrevet 5. desember 2007 LITT MYE??? Er du steike gal! En av de tingene holder lenge.
Nit@™ Skrevet 5. desember 2007 #3 Skrevet 5. desember 2007 Næææhhh. Har du råd så hvorfor ikke? Kanskje ting han hadde kjøpt etterhvert likevel? Ja, ja, en liten "smikk på lanken" kan du da få ;o)
2 TætteRættÅSlætt<3 FøDt Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 5. desember 2007 sier det at jeg har kommen inn i shoppings rus, å det er ikke bra..
LadyLuck & Skrevet 5. desember 2007 #5 Skrevet 5. desember 2007 er mer enn jeg har råd til min i bursdag og jul på to år,men har du råd så er det bare å kjøpe *smekk*
2 TætteRættÅSlætt<3 FøDt Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 5. desember 2007 har egentlig ikke råd til det, men så sto sparekontoen min å så sånn på meg, når jeg fann flere å flere ting, men han har bursdag den 28 desember. så jeg får si at det er bursdagsgave å julegave i ett fra meg å barna
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå