Gjest Skrevet 5. desember 2007 #1 Skrevet 5. desember 2007 står at man kan få ut kjøpeutbyttet på kortet der man er medlem. står på kortet mitt at jeg er medlem i coop øst ba. Gjelder dette hele østlandet, dvs alle butikkene?
ana baroma Skrevet 5. desember 2007 #2 Skrevet 5. desember 2007 Dette står på coop sine sider: Som medlem i Coop er du medeier og får kjøpeutbytte på alt du handler i Coop-butikkene. Samvirkelagene utbetaler fra 1 til 3 prosent kjøpeutbytte til sine medlemmer. Handler du i et annet samvirkelag enn det du er medlem i, får du 1 prosent kjøpeutbytte.
Gjest Skrevet 5. desember 2007 #3 Skrevet 5. desember 2007 Svarte vel ikke helt på det jeg lurte på? =) har vært inne på coop.no
Libido- Skrevet 5. desember 2007 #4 Skrevet 5. desember 2007 Du får kjøpeutbytte i alle landets coop foretninger. Det som står på korte er bare hvor du "hører til"
Gjest Skrevet 5. desember 2007 #5 Skrevet 5. desember 2007 ok det sto nemlig at kjøpeutbyttet kunne bare hentes ut der jeg var medlem kan dette gjøres hele året ?
grå :) Skrevet 5. desember 2007 #6 Skrevet 5. desember 2007 ja jeg tror det. vi fikk i allefall tatt ut her for en stund siden uten problemer
Gjest Skrevet 5. desember 2007 #7 Skrevet 5. desember 2007 ok hehe fant nettopp ut at jeg hadde et par lapper der, da må de jo ut fortest mulig-- *ler*
Libido- Skrevet 5. desember 2007 #8 Skrevet 5. desember 2007 Jepp du kan ta ut når på året du vil. Men (er ikke sikker) tror ikke du kan ta ut så mange ganger pr. år.
Gjest Skrevet 5. desember 2007 #9 Skrevet 5. desember 2007 ringt litt rundt å hørt hvilke butikker i nærområdet jeg kan ta ut =) har ikke tatt ut før..thanks
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå