Gå til innhold

ang 3 åring;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei datter på strax 3 år, og nå har jeg prøvd å la henne sove på eget rom, men hun våkner hvr natt, og vil inn til oss... jeg får ei datter til i mars, så da har jeg litt lyst at 3 åringen skal sove på eget rom, ellers kommer det til å bli litt trangt inn på soverommet mitt...

Noen som har noen tips til hva jeg kan gjøre???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hadde samme problemet for to år siden.. vi måtte følge ho inn igjen til seg selv hver natt i nesten en uke, og forklare ho at ho måtte sove der, og selvfølgelig trøste og roe ho, men være bestemt.. var jo fælt men var ganske herlig å kunne få sove hele natten en stund før neste jente kom..:-)

Skrevet

Hmm..vanskelig det der,tror nok at dere kansje bare må legge henne i sengen sin igjen hvis hun kommer inn til dere,blir jo ikke bedre hvis dere gir etter heller.

Tar kansje noen dager,men hun vil nok forstå at hun ikke kan sove sammen med dere til slutt=)

Har selv en 3 åring og venter en til,og er veldig glad hun sover på egetrom ja,eller kunne det bli trangt her..hehe

Skrevet

Ja, jeg får prøve å gå lame henne inn igjen, og trøste lille gullet mitt:)

hun vet litt hvor hun har meg, tror jeg... for hun er ei skikkeli mammajente;) hehe... men jeg får være bestemt og prøve mitt beste:)

kunna tenkt mej å fått sove en hel natt ja før nestemann kommer;)

Takk for svar jenter:) sette pris på det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...