Blackstar Skrevet 5. desember 2007 #1 Skrevet 5. desember 2007 Du skrev i et innlegg at om babyen roet seg ved puppen, så var det ikke kolikk (dette hadde du fått beskjed om). Ville bare si at det ikke er helt korrekt. Tulla vår skrek hele tiden men roet seg ved puppen.. Hun hadde kolikk så det holdt. Etter 4 besøk hos kiropraktor var hun helt fin.
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 5. desember 2007 #2 Skrevet 5. desember 2007 Oki, jeg skrev bare det helsesøster sa til meg jeg, jeg vet jo ikke så mye om kolikk egentlig men vet ihvertfall det at sønnen min ikke hadde kolikk ihvertfall enda svigermor sa han hadde det.
alvis Skrevet 5. desember 2007 #3 Skrevet 5. desember 2007 Gutten min roet seg ikke ved puppen. Da han hadde sine skriketokter tok han ikke puppen, jeg fikk ikke kontakt med ham en gang. Hvis det var mer sånn sutregrinig kunne han godt ta puppen, drakk noen få sekunder og så sluttet han og skrek som besatt. Han hadde kolikk og roet ikke seg ved puppen. Det er sikkert forskjellig fra baby til baby da.
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 5. desember 2007 #4 Skrevet 5. desember 2007 heldt sikkert. Min gutt var en stor klomp som likte mat og ville ha pupp ofte, han skrek jo fordi han var sulten ikke fordi han hadde vondt. Jeg hadde nok også veldig næringsrik melk så han la jo godt på seg
Gjest Skrevet 5. desember 2007 #5 Skrevet 5. desember 2007 Jenta mi med kolikk nekta å ta hverken pupp eller flaske når hun hadde skriketoktene sine... Hun begynte med skrikinga ca kl 17 på ettermiddagen og holdt på til 01-02 om natta, hele denne tida nektet hun å spise noe... Var 3 ganger hos kiropraktor, så ble hun fin...
Blackstar Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 5. desember 2007 "Verdens peneste gogutt er min" Dette innlegget var ikke ment som en klage på deg. Jeg ville bare frem til at kolikkbarn oppfører seg forskjellig. :-)
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 5. desember 2007 #7 Skrevet 5. desember 2007 skjønner det, og som sagt jeg vet ikke så mye om kolikk, har aldri hatt en baby med det selv. Og håper den som er i magen også slipper det. Var bare helsesøster som fikk ut av seg noe sånt til meg, men skal sies jeg liker ikke den helsesøstra men det er en annen sak
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå