Urtete Skrevet 5. desember 2007 #1 Skrevet 5. desember 2007 Til jul i fjor fikk jeg endelig min etterlengtede blender. Så nå lager vi deilige og sunne smoothies rett som det er! Mmmmm:-) I tillegg til blenderen har "maskineriet" en juicepresse som jeg egentlig ikke trodde kom til å bli brukt noe særlig. Syntes vel i utgangspunktet at den gjorde hele maskingreia unødvendig stor.. Men gjett om jeg tok FEIL? Juicepressa går nesten hver dag - ferskpresset appelsinjuice er nammenam for både liten og stor. Og nå har urtete oppdaget sin egen lille hverdagsluksus - nemlig ferskpresset grapefruktjuice. Yummi! Kjernesunt er det jo også! I tillegg får jeg ha den helt i fred, for urtemannen og urtebarna synes ikke det er like yummi...:-) Helt greit for meg! Anbefales!
Plutseliten :) Skrevet 5. desember 2007 #2 Skrevet 5. desember 2007 Javisst er det kjempegodt! Men jeg synes det er så mye vaskesøl og styr at det desverre lenge mellom hver gang.Hun eldstedatteren synes ikke det,for når hun lager...setter hun bare alt i vasken...og vet dere hva? Av en eller annen grunn så står den nyvasket neste gang hun skal lage Det samme merkelige skjer med kasserollen hun lager havregrøt i ) Ikke noe er vel sunnere og bedre enn ferskpresset jucie,og smoothies på varme dager
Karomamma Skrevet 5. desember 2007 #3 Skrevet 5. desember 2007 Nam nam!!! Jeg hadde dilla på smoothies en stund, men det har gått litt over. Blenderen ble i sin tid flittig brukt til babymat, men det begynner jo å bli leeeenge siden.... Jeg har kjøpt oppskriftsbok på smoothies i julegave til nevøen på 10. Kanskje jeg skal ønske meg en selv også?
Attpåklatten :-)™ Skrevet 6. desember 2007 #4 Skrevet 6. desember 2007 Vi elsker smoothies hjemme hos oss:-) Med blåbær, jordbær, banan, juice, og alt annet hva man måtte begjære. Når jeg gikk gravid med lille rosa drakk jeg blåbærsmoothies daglig, med proteinpulver i.........sunt og godt:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå