Gå til innhold

såpe eller vann?


Anbefalte innlegg

Skrevet

vasker dere babyen med kun vann? eller bruker dere såpe også? Hvilken såpe da i tilfelle?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

på helsestasjonen sier de at man skal vaske med bare vann, og bruke såpe bare innimellom. Jeg bruker vasker med såpe når hun bader, men med bare vann når jeg skifter bleier. Bruker natusan babysåpe.

Skrevet

Bare vann. I badekaret har vi babyolje.

Skrevet

Vasker med bare vann. Hvis det er bæsj som sitter litt fast, bruker jeg babyolje på det.

Når han bader bruker vi babyolje i vannet.

Skrevet

Jeg vasker med dr.greves barnesepe (ikke den i reklamen, dette er en kjempegammel såpe rosa papir) om morgenen, og vann resten av dagen. Når jeg bader henne har vi bittelitt såpe i vannet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...