Anonym bruker Skrevet 5. desember 2007 #1 Skrevet 5. desember 2007 vasker dere babyen med kun vann? eller bruker dere såpe også? Hvilken såpe da i tilfelle?
Gjest Skrevet 5. desember 2007 #2 Skrevet 5. desember 2007 på helsestasjonen sier de at man skal vaske med bare vann, og bruke såpe bare innimellom. Jeg bruker vasker med såpe når hun bader, men med bare vann når jeg skifter bleier. Bruker natusan babysåpe.
Krokka og prinsessa Skrevet 5. desember 2007 #3 Skrevet 5. desember 2007 Bare vann. I badekaret har vi babyolje.
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2007 #4 Skrevet 5. desember 2007 Vasker med bare vann. Hvis det er bæsj som sitter litt fast, bruker jeg babyolje på det. Når han bader bruker vi babyolje i vannet.
Gjest Skrevet 5. desember 2007 #5 Skrevet 5. desember 2007 Jeg vasker med dr.greves barnesepe (ikke den i reklamen, dette er en kjempegammel såpe rosa papir) om morgenen, og vann resten av dagen. Når jeg bader henne har vi bittelitt såpe i vannet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå