Junimams* får oktoberbarn! Skrevet 5. desember 2007 #1 Skrevet 5. desember 2007 spør ikke for meg selv.... Hvordan klarer man seg alene med tre barn? Finnes det noen støtteordninger slik at man kan beholde hus osv?
Junimams* får oktoberbarn! Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #2 Skrevet 5. desember 2007 Ingen som har råd/ tips/ eller som vet noe om dette?
2 TætteRættÅSlætt<3 FøDt Skrevet 5. desember 2007 #3 Skrevet 5. desember 2007 sosialkontoert, du har rett til de pengene du mangler etter normen, du kan åsså søke bostøtte. så lenge du har barn å er alene, å leier eller eier, så har du rett til bostøtte.
Junimams* får oktoberbarn! Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 5. desember 2007 selv om man har 300 000 i året i inntekt selv? Må man ikke selge bil osv for å få støtte der da?
Nit@™ Skrevet 5. desember 2007 #5 Skrevet 5. desember 2007 Tror det er veldig strengt for å få hjelp på sosialkontoret. Man må vel selge bil osv først + bruke evntuelle sparepenger. Lest om de som til og med har måtte brukt barnas sparepenger. Bostøtte er jo en mulighet. Overgangsstønad. Dessuten kan man kontakte banken å få refinansiert lån f.eks. Avdragsfrihet i en periode slik at man bare betaler renter osv..
Junimams* får oktoberbarn! Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 5. desember 2007 Hvilke kriterier må til for at man får overgangsstønad da? Har sjekket litt på nettet, og der virker det som at det er nok at man er separert og ingen kriterier om hvor lite man kan tjene osv...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå