Gå til innhold

samlivsbrudd-økonomi


Anbefalte innlegg

Skrevet

spør ikke for meg selv.... Hvordan klarer man seg alene med tre barn?

Finnes det noen støtteordninger slik at man kan beholde hus osv?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har råd/ tips/ eller som vet noe om dette?

Skrevet

sosialkontoert, du har rett til de pengene du mangler etter normen, du kan åsså søke bostøtte. så lenge du har barn å er alene, å leier eller eier, så har du rett til bostøtte.

Skrevet

selv om man har 300 000 i året i inntekt selv? Må man ikke selge bil osv for å få støtte der da?

Skrevet

Tror det er veldig strengt for å få hjelp på sosialkontoret. Man må vel selge bil osv først + bruke evntuelle sparepenger. Lest om de som til og med har måtte brukt barnas sparepenger.

Bostøtte er jo en mulighet. Overgangsstønad. Dessuten kan man kontakte banken å få refinansiert lån f.eks. Avdragsfrihet i en periode slik at man bare betaler renter osv..

Skrevet

Hvilke kriterier må til for at man får overgangsstønad da? Har sjekket litt på nettet, og der virker det som at det er nok at man er separert og ingen kriterier om hvor lite man kan tjene osv...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...