Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en baby på 6 1/2 mnd som har kasta opp etter alle måltider hun har spist siden 0400 imorges. Noen som har noe tips om hva jeg kan gi ho som ikke kommer så fort opp att?

Ga ho 8 mnd grøt igår kveld, tenkte først det kunne være reaksjon på den, men det kan da vel ikke henge i så lenge!?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Er ikke noe morro når beibiene begynner å kaste opp. Og som regel når de starter å kaste opp, så fosser det ut av dem (de klarer ikke å stoppe). Det eneste du må passe på er at han/hun får i seg nokk væske. Ellers så¨må du bare prøve deg fram med hvilken mat som er bedre enn annen mat. Ett tips kan f.eks være å gi bare halvparten av det han/hun egentlig bruker å spise, for deretter å vente en liten stund, også gi resten hvis han/hun vil ha mer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...