kul1 Skrevet 5. desember 2007 #1 Skrevet 5. desember 2007 kom det EL slim uansett visst du var gravid før IKM?
Babyønske �� Skrevet 5. desember 2007 #2 Skrevet 5. desember 2007 Hmm, her var det vanskelig å forstå hva du egentlig mener. Eggløsningsslim kommer ved eggløsning. Eggløsning må man ha for å bli gravid. Er man gravid har man ikke eggløsning. Beklager, men kan ikke svare bedre før du utdyper litt mer
tegneseriedama Skrevet 5. desember 2007 #3 Skrevet 5. desember 2007 Tror det hun mener er om det kommer mye el-aktig utflod i tiden før ikm om en er gravid:-)Lurer sikkert på om det kan være et tegn. Har vært litt prat om det her de siste dagene.jeg aner ikke så noen andre må svare. Jeg bare prøver meg på en oversettelse jeg...
Babyønske �� Skrevet 5. desember 2007 #4 Skrevet 5. desember 2007 Hehe, takk :-). Jeg kan alltids svare bedre om jeg får vite litt mer om hva hun egentlig lurer på.
tegneseriedama Skrevet 5. desember 2007 #5 Skrevet 5. desember 2007 jau..... tror det hun trenger å vite er det som står i truseprinsesses tråd om utflod mellom el og ikm, ligger et stykke lenger ned på lista. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå